تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار صنایع در شهرک صنعتی قرچک، اقتصاد این شهرستان را دگرگون می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقرار صنایع در شهرک صنعتی قرچک، اقتصاد این شهرستان را دگرگون می کند ورامین – ایرنا – مدیر شهرک صنعتی شهرستان قرچک گفت: استقرار صنایع مختلف در شهرک صنعتی قرچک، اقتصاد این شهرستان را دگرگون می کند.


محمد افشار نادری روز چهارشنبه در حاشیه آیین درخت کاری مسوولین شهرستان قرچک در شهرک صنعتی این شهرستان به خبرنگاران گفت: شهرک صنعتی قرچک با مساحتی بالغ بر 800 هکتار، یکی از مهمترین مناطق جهت استقرار صنایع مختلف به شمار می رود که می تواند در توسعه اقتصاد منطقه ونیز ایجاد فرصت های شغلی پایدار نقش مهمی را ایفا نماید .
وی گفت: شهرک صنعتی قرچک نسل سوم شهرکهای صنعتی کشور محسوب می شود و تلاش داریم تا با برنامه ریزی های صحیح زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران در این شهرک را فراهم آوریم تا سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک دچار مشکل نشوند.
وی گفت: این شهرک صنعتی از پتانسیل های مهمی از جمله نزدیکی به تهران، دسترسی مناسب به راههای مواصلاتی از جمله محور امام رضا(ع) و اتوبان خلیج فارس، مترو و راه آهن و فرودگاه برخوردار است و استانداردهای زیست محیطی در آن به خوبی رعایت شده و فرصت های مناسبی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است.
وی از تأمین شبکه روشنایی، احداث پست برق و اجرای همزمان شبکه های آب و فاضلاب را به عنوان اولویت های مسوولین شهرک صنعتی قرچک یاد کرد .
افشار نادری گفت: در راستای رعایت مسائل زیست محیطی تا کنون دو هکتار فضای سبز در این شهرک احداث و چهار هزار اصله نهال در آن کاشته شده است تا فضای سبز مورد نیاز تأمین شود .
وی اظهار داشت : کاشت نهال در شهرک صنعتی قرچک برای نخستین بار در کشور با استفاده از روش فیلتر شنی صورت می گیرد تا محدویت آب موجود در منطقه ، مانعی در توسعه فضای سبز ایجاد ننماید.
مدیرشهرک صنعتی قرچک تأکید کرد: آنچه امروز از شهرک های صنعتی در اذهان عمومی مردم تداعی می شود ، فضایی صددرصد ماشینی با آلاینده های هواست که باید با توجه نمودن به سلامت فیزیکی و فکری شهرک ها و نیز توسعه فضی سبز، این دیدگاه را تغییر داد.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن