تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815280078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمين احداث زائرسراي ارزان قيمت9 استان آماده تحويل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۴۸ب.ظ)
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور؛ زمين احداث زائرسراي ارزان قيمت9 استان آماده تحويل است بنياد زائر در تاسيس، توسعه و نگهداري زائرسراهاي ارزان قيمت مسئول بوده و استانداران نيز شايسته است از اين طرح حمايت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي شهرداري مشهد، حجت الاسلام والمسلمين سيدرضا تقوي در گردهمايي خشت‌هاي آسماني با بيان اين خبر افزود: بايد تا يک ماه آينده بنياد زائر در همه استان‌هاي متقاضي ساخت زائرسراي ارزان‌قيمت در مشهد تشکيل شود.
وي با بيان اينکه جلب مشارکت مردم در اجراي اين طرح ضروري است، افزود: بنياد زائر در تاسيس، توسعه و نگهداري زائرسراهاي ارزان قيمت مسئول بوده و استانداران نيز شايسته است از اين طرح حمايت کنند.
وي خاطرنشان کرد: تاسيس زائر سراهاي ارزان قيمت در مشهد يک حرکت فرهنگي است و ايجاد بنياد زائر در استان‌ها نيز نخستين قدم در جهت اجرايي شدن اين حرکت فرهنگي است.
رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور بيان داشت: از آنجا که مبالغ دريافتي از مردم بابت اسکان در اين زائرسراها حتي کفاف هزينه‌هاي جاري آن را نمي‌دهد بنابراين بنياد زائر هر استان بايد املاک و اموالي را در همان استان به نام اين زائرسراها ثبت کند تا با درآمد حاصله فعاليت اين زائرسراها استمرار يابد.
وي با اشاره به اينکه زمين سااخت اين زائرسرا به 3 استان تحويل داده شده است گفت: عمليات اجرايي ساخت اين 3 زائرسرا آغاز شده و علاوه بر آن نيز حدود 9 قطعه زمين براي 9 استان آماده تحويل است.
حجت الاسلام والمسلمين تقوي با اشاره به اينکه براي واگذاري زمين در محدوده اطراف حرم رضوي براي استان‌هاي باقي مانده بايد زمين از مالکان خريداري شود ادامه داد: قيمت بالاي آزادسازي اين زمين‌ها که از 12 ميليون تومان نيز تجاوز مي‌کند نياز به بودجه و صرف زمان دارد.
وي گفت: امکان واگذاري قطعات آزاد شده زمين در فاصله 3 کيلومتري حرم مطهر به استان‌ها وجود دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن