تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802719063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده گسترش همكاري در كليه زمينه هاي اقتصادي ‘تجاري ‘صنعتي و فني با كشور عراق هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۲۱ب.ظ)
ديدار سركنسول گر عراق با استاندار کرمانشاه؛ آماده گسترش همكاري در كليه زمينه هاي اقتصادي ‘تجاري ‘صنعتي و فني با كشور عراق هستيم استاندار كرمانشاه در ديدار با سركنسول گر عراق‘ خواستار تقويت و گسترش همكاري هاي اقتصادي ‘تجاري ‘صنعتي و فني مهندسي با اين كشور شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛سر كنسول گر عراق در كرمانشاه با مهندس ابراهيم رضايي بابادي استاندار ديدار و به گفتگو پرداخت.
رضايي بابادي دراين ديدار ضمن برشمردن ظرفيت ها وپتانسيل هاي صادراتي هاي استان كرمانشاه‘ خواستار گسترش همكاري هاي دوجانبه و متقابل با كشور عراق شد و گفت:آماده گسترش همكاري در كليه زمينه هاي تجاري ‘سياسي واقتصادي با كشور همسايه خود عراق هستيم.
وي با اشاره به روابط ديرينه فرهنگي و مذهبي دو كشور ‘تصريح كرد:خوشبختانه دو ملت ايران و عراق از ديرباز با توجه به اشتراكات فرهنگي و مذهبي خود ‘دوست و در كنار هم بوده اند كه امروز خوشبختانه سطح روابط دو كشور عالي است.
استاندار كرمانشاه همچنين به تقويت زيرساخت هاي عراق بعد از سرنگوني رژيم بعث عراق اشاره كرد و گفت:جمهوري اسلامي ايران خوشحال است كه در بازسازي و تقويت زيرساخت هاي عمراني و اقتصادي اين كشور نقش موثري داشته باشد زيرا كه كمك به كشورهاي همسايه و دوست خود را از اصول اساسي سياست خارجي خود مي داند.
مهندس رضايي با اشاره به مرز مشترك و طولاني استان كرمانشاه با كشور عراق‘افزود:اميدواريم كه مزيت هاي اين مرز در حوزه سازندگي و توسعه دوملت ثمربخش گردد و از پرتو همين مرز روابط حسنه بين دوكشور بيش از پيش توسعه و ارتقاء يابد.
استاندار كرمانشاه در ادامه اين ديدار گفت: در زمينه توسعه شهري و استفاده از تجربيات شهرداران دوكشور آماده همكاري و انتقال دانش فني هستيم.
مهندس رضايي بابادي همچنين برگزاري انتخابات مجلس در دوماه آينده عراق را حائز اهميت خواند و گفت:در زمينه برگزاري اين انتخابات مطمئنا جمهوري اسلامي با حسن نيت عمل مي كند و در برگزاري اين انتخابات نهايت همكاري را جهت حضور اتباع عراقي در استان كرمانشاه به منظور انجام راي گيري با كشور عراق خواهد داشت.
استاندار كرمانشاه از سر كنسولگر عراقي خواست كه در زمينه تردد و تسهيل در صدور مجوز ويزا اتباع عراقي در استان مرزي ايران و همچنين اتباع ايراني مقيم در عراق به همكاري هاي بيشتر نائل گردند.
در ادامه اين ديدار استاد مصطفي سر كنسول گر عراقي نيز متقابلا خواستار توسعه بيش از پيش روابط دوجانبه با جمهوري اسلامي شد و گفت: خوشبختانه استان كرمانشاه از جمله استان هاي مستعد و پرظرفيت در حوزه توليد محصولات كشاورزي است كه اين مهم مي تواند در ارتقاء توان صادرات اين محصولات به كشور عراق موثر واقع شود.
سركنسول گر عراق همچنين ابراز اميدواري كرد كه انشاءاله دومين اجلاس استانداران مرزي دو كشور به منظور تقويت توسعه روابط‘ در آينده نزديك در استان بصره عراق برگزار و از پرتو آن روابط دوجانبه دو كشور مستحكم و ارتقاء يابد.
وي با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس عراي در دو ماه آينده گفت: كشور عراق براي برگزاري انتخاباتي پرشور آماده مي شود لذا از مسئولين استان كرمانشاه انتظار داريم براي حضور اتباع عراقي در پاي صندوق هاي اخذ راي همكاري هاي لازم صورت گيرد و ما بدون ترديد هيچ نگراني از اين نوع همكاري ها نداريم و مطمئن به اقدامات ثمربخش در اين زمينه هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن