تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800534893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت جسمی شوماخر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین وضعیت جسمی شوماخر
خانواده مایکل شوماخر راننده سرشناس آلمانی فرمول یک با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که وی نشانه های اندک اما دلگرم کننده ای از زندگی را نشان داده است.
آفتاب: به گزارش ایرنا به نقل از یورو اسپورت، قهرمان افسانه ای هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی جهان پس از حادثه ای که قبل از کریسمس هنگام اسکی در ارتفاعات آلپ برایش روی داد، مدتی است که در بیمارستانی در کرنوبل فرانسه با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

پزشکان این بیمارستان بعد انجام دو عمل جراحی روی مغز شوماخر و حدود دو ماه نگه داشتن وی در کمای مصنوعی، اکنون سعی می کنند به تدریج وی را از کما خارج کنند.

با وجود این امید زیادی به بهبودی کامل او وجود ندارد به طوریکه چندی پیش اعلام شد پزشکان به خانواده وی گفته اند خودشان را برای بدترین اتفاق آماده کنند.

اما حالا خویشاوندان شوماخر در بیانیه ای با اشاره به نشانه های اندکی که او از زندگی نشان داده است،ابراز اطمینان کرده اند که وی می تواند در این مبارزه پیروز شده و به زندگی بازگردد.

آنها در این بیانیه همچنین از تلاش پزشکان فرانسوی برای نجات جان شوماخر قدردانی و در عین حال تصدیق کرده اند که مایکل راه طولانی و سختی در پیش دارد و به همین دلیل باید صبر پیشه کنند.




تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن