تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816213869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي براي ايجاد كمپ بزرگ ورزشي در استان يزد/ انتظارات حاميان ورزش بايد محقق شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد تجليل از ورزشكاران باشگاه پيشگامان/
آمادگي براي ايجاد كمپ بزرگ ورزشي در استان يزد/ انتظارات حاميان ورزش بايد محقق شود
يزد - خبرگزاري مهر: مديرعامل گروه تعاوني پيشگامان و يكي از بزرگترين حاميان ورزش كشور از آمادگي براي ايجاد يك كمپ بزرگ ورزشي در استان يزد خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضايي نژاد در مراسم تجليل از ورزشكاران و افتخارآفرينان باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان اظهار داشت: اگر زمين مورد نياز براي ايجاد يك كمپ بزرگ ورزشي در يزد از سوي مسئولان تامين شود، از ارديبهشت ماه آماده ايجاد يك كمپ ورزشي هستيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه باشگاهداري در كشور ما هنوز به معناي كسب درآمد نيست، عنوان كرد: باشگاهداري يعني هزينه كردن و روشي كه اكنون حاميان ورزشي دارند، براي برند سازي مناسب است اما به طور قطع اين هزينه كردن ها نمي تواند مستمر باشد. رضايي‌نژاد با بيان اينكه مديريت باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان در زمينه برنامه ريزي موفق عمل كرده است، خاطرنشان كرد: در سال آينده تمايل بيشتر به سمت ورزش هايي است كه بتوانيم در آن قهرمان پروري كنيم تا ضمن افتخارآفريني براي درآمدزايي نيز موثر باشد. تمايل پيشگامان براي كار تخصصي در ورزش دوچرخه سواري وي همچنين با بيان اينكه يزد از ديرباز به عنوان شهر دوچرخه ها معروف بوده است، عنوان كرد: حاضريم در زمينه دوچرخه سواري به صورت تخصصي كار كنيم. مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان نيز در اين مراسم با گراميداشت 20 اسفند،‌ سالروز تاسيس باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان اظهار داشت: تمام فعاليت هاي حوزه ورزشي ما با رويكرد فرهنگي انجام مي شود و تلاش كرده ايم تا هر پيشگاماني يك سفير فرهنگي از استان يزد باشد.

مهدي پيشگويي‌پور با بيان اينكه براي نمادهاي شهرمان نيز ارزش قائل هستيم، عنوان كرد: پيشنهاد داديم كه از بادگير به عنوان نماد يزد براي جام باشگاه هاي آسيا استفاده شد و با استقبالي كه از اين پيشنهاد شد، بادگير يزد نماد مسابقات شد. وي خاطرنشان كرد: در راستاي فعاليت‌هاي فرهنگي باشگاه پيشگامان،‌ كانون هواداران باشگاه پيشگامان راه اندازي شد و اين كانون هم اكنون 14 هزار عضو در يزد و اردكان دارد. بهره برداري از مجموعه بزرگ ورزشي پيشگامان در يزد پيشگويي‌پور در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سياست هاي كلي باشگاه پيشگامان اظهار داشت: توجه خاص به سخت افزار يكي از سياست هاي اصلي باشگاه است و در اين راستا به زودي يك ورزشگاه بزرگ در يزد از سوي باشگاه پيشگامان بهره برداري مي شود. وي ادامه داد: اين مجموعه بزرگ ورزشي در زميني به مساحت 14هزار مترمربع در حال احداث است و هم اكنون از پيشرفت 90 درصدي برخوردار است.

مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي پيشگامان، پايه سازي و بومي گرايي را نيز از ديگر سياست‌هاي باشگاه خواند و افزود: در اين راستا مدرسه‌هاي واليبال نوجوانان و جوانان در يزد و اردكان، مدرسه دوچرخه سواري، مدرسه شنا و واترپلو در يزد راه اندازي شده و از بهترين مربيان براي تربيت نوجوانان در اين رشته‌هاي ورزشي استفاده شده است. وي همچنين به تشريح برگزاري مسابقات برگزار شده و كسب مقام هاي مختلف از سوي ورزشكاران رشته هاي مختلف ورزشي باشگاه در طول يك سال گذشته پرداخت و افزود: در صدر افتخارات كسب شده، قهرماني تيم دوچرخه سواري پيشگامان در جام باشگاه هاي آسياي در سال هاي 2012 و 2013 بوده است. ضعف در اجرا از مشكلات اصلي ورزش در استان يزد است معاون مديريت منابع و نيروي انساني استانداري يزد نيز در اين مراسم برنامه ريزي، اجرا و كنترل را سه ركن اساسي در ورزش خواند و خاطرنشان كرد: در حوزه اجرا ضعف هايي وجود دارد كه بايد برطرف شود. عباسعلي رضايي از جمله اين ضعف ها به انتخاب برخي مديران پر مشغله براي اداره هيئت هاي ورزشي اشاره كرد و يادآور شد: به طور قطع يك مدير پر مشغله نمي تواند در حوزه اجراي برنامه ها و تحقق اهداف ورزشي موفق عمل كند. بخش دولتي و خصوصي در حوزه برنامه‌ريزي ورزشي خوب عمل كرده‌اند وي بيان كرد: در حوزه برنامه ريزي به نظر مي رسد در استان يزد هم در بخش دولتي و هم در بخش خصوصي مشكلي وجود نداشته باشد اما بايد بيشتر به بخش اجرا پرداخته شود.

رضايي با اشاره به هواداران باشگاه پيشگامان عنوان كرد: هواداران خود به منزله يك ارزياب و كنترل كننده به شمار مي‌روند و با ديد وسيعي كه دارند، اين ركن نيز در استان يزد مشكل چنداني ندارد. مديركل ورزش و جوانان استان يزد نيز در اين مراسم ضمن تجليل از افتخار آفريني‌هاي باشگاه پيشگامان عنوان كرد: باشگاه پيشگامان در طول دو سال فعاليت خود، افتخارات بسياري براي استان كسب كرده و گام هاي ارزشمندي در ورزش قهرماني برداشته است. حاميان ورزش انگيزه‌اي براي استمرار حمايت خود ندارند عباس دهقان با اشاره به لزوم حمايت دولتي ها از بخش خصوصي و حاميان ورزشي عنوان كرد: اغلب سرمايه گذاران و حاميان ورزش در استان يزد به صورت پايدار و مستمر عمل نمي كنند و اين امر بايد آسيب شناسي شود. وي بيان كرد: آنچه مي‌تواند حاميان ورزش را پايدار كند،‌ نگاه ويژه دولتي‌ها و ايجاد انگيزه براي بخش خصوصي است زيرا وقتي بخش خصوصي سرمايه‌گذاري مي‌كند، بايد شاهد بازگشت سرمايه باشد. دهقان تصريح كرد: اگر اخلاق نباشد و سرمايه گذار فرهنگي پويا را در ورزش در كنار بازگشت سرمايه نبيند، سرمايه گذاري نمي كند و سرمايه گذاري را زماني تاثيرگذار مي داند كه بازگشت سرمايه فرهنگي و اخلاقي و اقتصادي داشته باشد. وي در مورد زمين مورد نياز پيشگامان براي احداث مجموعه ورزشي نيز عنوان كرد: زمين از سوي اداره كل ورزش و جوانان معرفي شده و اميدواريم ادامه كار با حمايت مسئولان استان انجام شود و پيشگامان بتواند در حوزه زيرساختي كارهاي خوبي رقم بزند. دهقان همچنين با اشاره به افتخاراتي كه ورزشكاران پيشگامان كسب كرده اند، تصريح كرد: بخش بزرگي از افتخارات ملي و آسيايي ورزش استان يزد از آن پيشگامان است كه از آن جمله مي توان به ورزش دوچرخه سواري اشاره كرد ضمن اينكه ورزش شنا نيز بعد از 13 سال توانست به قهرماني كشور دست پيدا كند. لزوم استفاده از پتانسيل‌هاي دوچرخه‌سواري يزد براي قهرمان پروري در سطح جهاني رئيس فدراسيون دوچرخه سواري كشور نيز در اين مراسم با بيان اينكه يزد نماد دوچرخه است و اين شهر را به نام شهر دوچرخه ها مي شناسند، بيان كرد: يزد در دوچرخه سواري براي كشور افتخارآفريني كرده و بايد از پتانسيل هايي كه در اين شهر و استان وجود دارد براي قهرمان پروري در سطح جهاني استفاده كنيم.

خسرو قمري اظهار داشت: در سال جاري بر اساس ارزيابي فدراسيون جهاني دوچرخه سواري، ايران حائز رتبه اول در آسيا شده است و اين از افتخاراتي است كه ورزشكاران پيشگامان براي كشور رقم زدند. از هم اكنون براي بازي هاي جهاني دوچرخه سواري برنامه ريزي شده است وي تاكيد كرد: ما از هم اكنون با حساب ويژه اي كه بر روي ورزشكاران يزدي باز كرده ايم، براي بازي هاي جهاني برنامه ريزي مي كنيم. قمري همچنين از همراهي مسئولان استانداري و فرمانداري و ورزش استان يزد به خاطر حمايت از بخش خصوصي تجليل كرد و اين ويژگي را در كشور منحصر به فرد خواند. معاون برنامه‌ريزي استاندار يزد نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از گروه پيشگامان عنوان كرد: اگر پيشگامان حامي ورزش نمي‌شد، شايد اين افتخارات و اتفاقات مهمي كه در عرصه ورزش استان يزد رخ داد، هرگز اتفاق نمي افتاد.

محمدرضا بابايي با بيان اينكه تدبير يك فرد و مجموعه سبب شده تا پيشگامان به يك برند جهاني تبديل شود، تصريح كرد: پيشگامان در همه حوزه هاي نرم افزاري، الكترونيكي، ورزشي و... به عنوان يك برند در سطح ملي و جهاني مطرح است. لزوم استفاده از ظرفيت هاي ناشناخته ورزش يزد توسط بخش خصوصي معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد نيز در اين مراسم ضمن قدرداني از تلاش ورزشكاران و حمايت باشگاه پيشگامان از ورزش استان يزد، اظهار داشت: يزد ظرفيت هاي ناشناخته اي دارد كه بايد با حضور بخش خصوصي به آنها پرداخته شود. محمدعلي بابايي عنوان كرد: افتخارات كسب شده در حوزه دوچرخه سواري، شنا، واترپلو،‌ واليبال و هندبال براي استان بسيار حائز اهميت است و اميدواريم با مداومت حمايت پيشگامان، شاهد قهرمان پروري در اين رشته ها در استان يزد باشيم. در اين مراسم از تيم هندبال جوانان و نوجوانان، شناي نونهالان، تيم واترپلوي نونهالان، دوچرخه سواري پيشگامان، واليبال شفق اردكان، واليبال پيشگامان شفق و ورزشكاران، مربيان،‌ سرپرستان و اعضاي تيم‌ها تجليل شد.












۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن