تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813144222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يزد آمادگي ايجاد يك مركز پژوهشي رويان را داراست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد ميرغفوري:
يزد آمادگي ايجاد يك مركز پژوهشي رويان را داراست
يزد - خبرگزاري مهر: رئيس سابق جهاد دانشگاهي استان يزد گفت: مسئولان جهاد دانشگاهي كشور معتقدند كه يزد آمادگي ايجاد يك مركز پژوهشي رويان را داراست.



به گزارش خبرنگار مهر، حبيب الله ميرغفوري، بعد از ظهر سه شنبه در مراسم توديع و معارفه رئيس جهاد دانشگاهي استان يزد اظهار داشت: در سفري كه يكي از مسئولان جهاد دانشگاهي كشور به استان يزد، اين آمادگي در جهاد دانشگاهي يزد ديده شد و ما مي توانيم ابتدا در حوزه سلولي و مولكولي فعاليت كنيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه جهاد دانشگاهي در حوزه پژوهشي وابسته به بودجه هاي پژوهشي استاني است، تاكيد كرد: به رغم مشكلات موجود در زمينه بودجه پژوهشي استان يزد و تخصيص سهم جهاد دانشگاهي، دو گروه پژوهشي در حوزه هاي محيط زيست و نانو در جهاد دانشگاهي تشكيل شد. ميرغفوري عنوان كرد: تلاش بر اين بود تا با ايجاد گروه هاي پژوهشي مختلف بتوانيم پژوهشگاه نانو مواد را در سطح استان يزد ايجاد كنيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بخشي از اقدامات انجام شده در طول دو سال و هشت ماه تصدي رياست جهاد دانشگاهي يزد اظهار داشت: يكي از مهم‌ ترين اقدامات، تملك سه ساختمان در سه نقطه شهر با دو هزار متر عرصه و هزار و 200 متر عيان بوده است. ميرغفوري عنوان كرد: يكي از اين فضاها به آزمايشگاه تبديل و تجهيزات لازم براي آن خريداري شد و اكنون يكي از مجهزترين آزمايشگاه‌ هاي استان يزد به شمار مي ‌رود. وي بيان كرد: دو فضاي ديگر نيز به مراكز آموزشي جهاد دانشگاهي تبديل شد و در اين مراكز نيز تجهيزات بسيار خوبي مستقر شد. ميرغفوري با اشاره به اينكه جهاد دانشگاهي يك نهاد عمومي غيردولتي است، تصريح كرد: ادامه حيات جهاد دانشگاهي وابسته به درآمدهاي آن است. آماده توسعه فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي در شهرستان‌هاي يزد هستيم سرپرست جديد جهاد دانشگاهي استان يزد نيز در اين مراسم نسبت به توسعه فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي در شهرستان‌ هاي استان يزد اعلام آمادگي كرد. مهدي باصولي اظهار داشت: نسبت به انجام هرگونه همكاري با مسئولان استان و توسعه فعاليت‌ هاي جهاد دانشگاهي در شهرستان‌ هاي استان يزد با توجه به ظرفيت هاي استان آمادگي هستيم. وي يادآور شد: جهاد دانشگاهي در شهرستان‌هاي مختلف استان يزد مي‌تواند در زمينه كارآفريني، توسعه صنايع دستي و ... بر اساس نيازها و ظرفيت‌ هاي هر شهرستان وارد عمل شود. باصولي همچنين يادآور شد: جهاد دانشگاهي نهادي غيردولتي و عمومي است و داراي اعضاي انقلابي و فرهيخته با ساختاري پويا و مجموعه ‌اي در حال جوشش است. توسعه زيربنايي و زيرساختي در جهاد دانشگاهي يزد وي عنوان كرد: يكي از اتفاقاتي كه طي دو سال گذشته در جهاد دانشگاهي يزد افتاد، توسعه زيربنايي و زيرساختي جهاد دانشگاهي بود و جهاد دانشگاهي يزد در حال حاضر به لحاظ تجهيز فضاهاي آموزشي و پژوهشي در كشور پيشتاز است. باصولي خاطرنشان كرد: جهاد دانشگاهي بر اساس اساسنامه تعريف شده، پلي ميان دانشگاه و جامعه است اما در يزد بيشتر به عنوان دانشگاه شناخته مي‌شود در حالي كه از ظرفيت‌هاي بسياري برخوردار است. سرپرست جديد جهاد دانشگاهي استان يزد ادامه داد: جهاد دانشگاهي يزد در زمينه دانش‌هاي فني افتخارات بسياري براي كشور كسب كرده و در حوزه آموزش نيز شاهد انجام اقدامات بسيار موثري در اين استان بوده ‌ايم. وي خاطرنشان كرد: مهم‌ترين جهت‌گيري جهاد دانشگاهي در استان يزد در برهه اخير، توسعه فعاليت‌هاي پژوهشي و فرهنگي در سطح استان بوده است كه ادامه اين روند نيازمند حمايت همه جانبه مسئولان استان است. در اين مراسم از تلاش‌هاي حبيب ‌الله غفوري تجليل و مهدي باصولي به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهي استان يزد منصوب شد.


۱۳۹۲/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن