تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816715748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشخاص خارجی برای کسب درآمد در ایران، مالیات می پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بر اساس مصوبه مجلس؛ اشخاص خارجی برای کسب درآمد در ایران، مالیات می پردازند تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که «اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی مقیم خارج از ایران بابت درآمدهایی که در ایران کسب می کنند»، به دولت جمهوری اسلامی ایران مالیات پرداخت کنند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بندهای 26، 27، 28،29، 30،31 و 32 لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم را تصویب کردند.
نمایندگان مجلس در بند 26 این لایحه مقرر کردند که تبصره ماده 101 به تبصره یک تبدیل و متن زیر به عنوان تبصره 2 به این ماده قانون الحاق می شود.
تبصره 2- در صورتی که هر شخص حقیقی دارای بیش از یک واحد شغلی باشد مجموع درآمد واحدهای شغلی وی با کسر فقط یک معافیت موضوع این ماده مشمول مالیات به نرخ های مذکور در ماده 131 این قانون خواهد شد.
نمایندگان در بند 27 این لایحه مصوب کردند که ماده 104 قانون و تبصره آن حذف و مفهوم زیر به عنوان تبصره 7 به ماده 115 الحاق می شود:
بر این اساس، به ازای هر 10 درصد افزایش درآمد اشخاص موضوع این ماده نسبت به درآمد سال گذشته آنها، یک واحد درصد و حداکثر تا 5 واحد درصد از نرخ های مذکور کاسته می شود.
شرط برخورداری از این تخصیص، تسویه بدهی مالیاتی سال قبل و ارائه اظهارنامه مالیاتی مربوط به سال جاری در مهلت اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی است.
همچنین نمایندگان مجلس در بند 28 این لایحه مصوب کردند که ماده 106 این قانون اصلاح شود که بر اساس این اصلاح درآمد مشمول مالیات در مورد اشخاص حقوقی به استثنای درآمدهایی که طبق مقررات این قانون نحوه دیگری برای تشخیص آن مقرر شده است بر اساس احکام مواد 95 و 97 و تبصره های آن مشخص می شود.
نمایندگان مجلس در بند 29 این لایحه مصوب کردند که متن زیر جایگزین ماده 107 و تبصره های این قانون شود.
بر اساس این مصوبه، «درآمد مشمول مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی مقیم خارج از ایران بابت درآمدهایی است که در ایران و یا بابت تهیه طرح ساختمان ها و تاسیسات، نقشه برداری، نقشه کشی، نظارت و محاسبات فنی، دادن تعلیمات و کمک های فنی، انتقال دانش فنی، اعطای تسهیلات و تامین مالی، سایر خدمات و واگذاری امتیازات و سایر حقوق و همچنین واگذاری فیلم های سینمایی که به عنوان بها یا حق نمایش یا تحت هر عنوان دیگر از ایران تحصیل می کنند، به استثنای درآمدهایی که طبق مقررات این قانون نحوه دیگری برای تعیین درآمد مشمول مالیات یا مالیات آن ها مقرر شده است.»
قرار است آیین نامه اجرای این قانون به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی کشور و تایید وزیر امور اقتصادی و دارایی تهیه و تدوین و به تصویب هیات وزیران برسد.
ادامه دارد..
سیام**9121
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن