تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر امور خارجه سنگاپور: تغییر در روابط خارجی ایران، دستاوردهای زیاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر امور خارجه سنگاپور: تغییر در روابط خارجی ایران، دستاوردهای زیاد دارد اصفهان- ایرنا- وزیر امور خارجه سنگاپور در دیدار با استاندار اصفهان گفت: تغییر در سطح روابط ایران با کشورهای جهان می تواند دستاوردهای بزرگی برای ایران داشته باشد.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری اصفهان،« شان موگام» ابراز امیدواری کرد که در ماه های آینده محدودیت های روابط تجاری ایران برداشته شود تا شاهد گسترش روابط اقتصادی و تجاری با ایران بخصوص اصفهان باشد.
وزیر امور خارجه سنگاپور با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان، ظرفیت های این استان را در حوزه های مختلف، برای برقراری ارتباط بیشتر بویژه در حوزه گردشگری را بسیار زیاد و با اهمیت ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه در مورد زیبایی ها و فرهنگ و تمدن اصفهان کتابهای زیاد مطالعه کرده است، افزود: اصفهان دارای استعداد خوب گردشگری است و کشورش می تواند در این زمینه با اصفهان همکاری داشته باشد.
وزیر امور خارجه سنگاپور با استقبال از پیشنهاد استاندار اصفهان در باره دیدار سرمایه گذاران اتاق بازرگانی کشورش از ایران گفت: این پیشنهاد جامع و عملیاتی است و می تواند به گسترش روابط اقتصادی دو کشور کمک کند.
وی به ظرفیتهای کشورش در زمینه تحصیلات عالی نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم ارتباطات خود را گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان نیز در دیدار با وزیر خارجه سنگاپور اظهار کرد: مباحث فرهنگی و گردشگری را آغاز خوبی برای افزایش مبادلات اقتصادی و گسترش مناسبات بین اصفهان و سنگاپور است.
ˈرسول زرگرپورˈ افزود: در پنج ماه گذشته میزبان 40 هیات خارجی بودیم و امیدوارم که شما نیز لحظات خوبی را در نصف جهان سپری کنید.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در روابط خارجی کشور سیاست جدیدی را در پیش گرفته است و گسترش روابط با استانهای کشورهای دیگر مورد نظر مدیران استان و مسوولان کشوری است.
استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت پنج مرکز علمی و دانشگاهی بزرگ کشور در اصفهان گفت: این استان نه تنها یک استان گردشگرپذیر است بلکه در زمینه های صنعتی و کشاورزی نیز رتبه اول کشور را داراست.
وی به فعالیت مرکز ادیان الهی در اصفهان اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته اجلاس بین المللی با حضور همه ادیان الهی از جمله اسلام، مسیحیت، زرتشت و یهود برگزار شد که اصفهان در این مقوله نیز الگو و نمونه است.
زرگرپور گفت: اصفهان ظرفیت های لازم را برای برقراری روابط و همکاریهای اقتصادی، تجاری و گردشگری با کشور سنگاپور دارد.
وی با بیان اینکه اصفهان با 15 شهر بزرگ دنیا خواهرخوانده است، افزود: سنگاپور می تواند شانزدهمین خواهر خوانده اصفهان باشد و ما از این موضوع استقبال خواهیم کرد.
زرگرپور به وزیر امورخارجه سنگاپور پیشنهاد داد:هیاتی از سرمایه گذاران اتاق بازرگانی آن کشور با سفر به ایران با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و زمینه های تعمیق مناسبات در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی را بررسی کنند.
7147/607

: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن