تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود یک میلیون نفر در استان گلستان دفترچه روستایی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود یک میلیون نفر در استان گلستان دفترچه روستایی دارند گرگان - ایرنا - رئیس اداره نظارت و ارزشیابی اداره کل بیمه سلامت گلستان اعلام کرد: حدود یک میلیون نفر در استان دفترچه روستایی دارند.


دکتر ˈرویا هرویˈ روز چهارشنبه اظهار کرد: روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر که جمعیتی حدود یک میلیون نفر را شامل می شوند در این استان دارای دفترچه روستایی سازمان بیمه سلامت ایران هستند.
وی گفت: در سطح استان یک هزار و 34 مطب و مؤسسه طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت گلستان هستند که از این تعداد 241 پزشک عمومی، 307 پزشک متخصص و 28 پزشک فوق تخصص هستند.
وی افزود: از ابتدای سال 92 به منظور ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان از سوی مؤسسات، تا کنون بیش از 500 مورد بازدید مستمر از این مراکز در استان انجام شده است.
وی در باره طرح ارتقاء بیمه روستاییان و عشایر گفت: این طرح از سال 84 تا کنون در استان گلستان و همگام با سایر مناطق کشور و با هدف تحت پوشش قرار دادن کلیه روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر و افزایش سطح دسترسی جمعیت تحت پوشش به خدمات سلامت از طریق نظام ارجاع به سه سطح (پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص) اجرا شده است.
دکتر هروی افزود: بیمه شدگان روستایی که بیماری خاص دارند (شامل بیماری های پیوند کلیه، دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و ام اس) و یا شیمی درمانی می شوند از الزام سیستم ارجاع در مراجعه به پزشک متخصص مرتبط با بیماری خود معاف هستند.
وی خاطرنشان کرد: این اداره کل برای ارائه خدمت به بیمه شدگان روستایی با 131 مرکز بهداشتی درمانی (شهری روستایی) قرارداد منعقد کرده و هر مرکز حداقل یک بار در ماه (12 بار در سال) مورد بازدید مستقیم و پایش کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی قرار می گیرند و تا کنون افزون بر یک هزار و 400 مورد بازدید از مراکز بهداشتی درمانی انجام شده است.
دکتر هروی تصریح کرد: برای ارائه خدمت به ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز، با 31 پزشک عمومی مطب دار به عنوان پزشک خانواده قرارداد بسته شده که این مطب ها نیز حداقل هر سه ماه یک بار پایش می شوند.
602
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن