تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل شرکت مترو و مسوولین ورامین زمینه اجرای پروژه مترو را فراهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعامل شرکت مترو و مسوولین ورامین زمینه اجرای پروژه مترو را فراهم می کند ورامین- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل میان مسوولین مترو و شهرستان ورامین زمینه اجرای پروژه مترو در این شهرستان ها را فراهم می کند.


سید حسین نقوی حسینی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای پروژه مترو یکی از مصوبات دولت قبل بود که با کش و قوس های فراوان از شرکت راه آهن به شرکت مترو واگذار شد و وجود برخی از ناهماهنگی ها اجرای این پروژه را با تأخیر مواجه ساخته است.
وی افزود: شرکت مترو با انتخاب سه پیمانکار، اجرای این پروژه را در سه فاز ری تا قرچک، قرچک تا ورامین و ورامین تا پیشوا آغاز کرد که اجرای آن در فاز قرچک و پیشوا طبق برنامه زمان بندی شده در حال اجرا می باشد .
وی اظهار داشت: وجود برخی از معارضین این پروژه را با برخی از چالش ها مواجه ساخته ولی تلاش مسوولین مترو این است که اجرا طبق برنامه زمان بندی شده و با کمترین تأخیر همراه شود.
وی بیان داشت: اجرای کامل این پروژه به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و نمی توان زمان مشخصی برای اتمام و اجرای کامل آن متصور شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این پروژه در فاز ورامین با مشکلاتی مواجه گردیده زیرا اعضای شورای اسلامی شهر اظهار می کنند که در طرح تفضیلی طراحی شده ورامین، انتقال راه آهن سراسری تهران – مشهد از این شهر پیش بینی شده و اگر مترو در مجاور این خط سراسری احداث شود، عملا انتقال راه آهن غیر ممکن می شود.
نقوی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ورامین به عنوان نمایندگان مردم دو پیشنهاد انتقال راه آهن سراسری تهران - مشهد به خارج از ورامین و نیز اجرای زیرزمینی مترو در محدوده این شهر را ارائه نموده اند که مسوولین مترو می باید با استدلال فنی و توجیه اقتصادی این پیشنهادات را بررسی و اعلام نتیجه کنند .
وی گفت: انتقال راه آهن ازبافت شهری ورامین بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توحه به لزوم اجرای طرح تفضیلی توسط شهرداری ورامین ، عملا اجرای این طرح در ورامین محال است و اگرقرار است با اعتبارات داخلی این کار انجام شود بیش از 100 سال زمان می برد.
وی تصریح کرد: هم اکنون نحوه اجرای پل روگذر بلوار امام رضا (ع) در ورامین و نوع سازه آن باعث ایجاد اختلاف بین مسوولین ورامین و مترو شده و سبب شده تا اجرای طرح مترو در فاز ورامین متوقف شود.
وی تأکید کرد: مسوولین شرکت مترو می باید نگرانی های مسوولین شهرستان ورامین در اجرای صحیح و اصولی این طرح را برطرف کرده و زمینه اجرای آن را با سرعت و زمان بندی پیش بینی شده فراهم کنند.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن