تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند رشت - ایرنا - رییس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند.


سرهنگ محمدزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست، افزود: خانواده ها نقش کلیدی در بحث پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال دارند و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار و اذیت شهروندان منجر شود، منع کنند.
وی ادامه داد: پلیس امنیت عمومی با چهارشنبه سوزان و کسانی که فرصت همدلی را به تهدید سلامت بهداشت روان و حتی آرامش شهروندان و قانون شکنی تبدیل می کنند، برخورد قانونی خواهد کرد.
رییس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار داشت: در آموزه های دینی ما مزاحمت برای مردم گناه شمرده شده و همه از آن نهی شده ایم پس باید مواظب رفتارمان بوده و با استفاده از مواد منفجره و آتش زا به گناه و جرم آلوده نشویم.
سرهنگ محمدزاده با بیان اینکه پلیس به منظور ارتقاء امنیت جامعه با بازدیدهای محسوس و نامحسوس با عرضه مواد محترقه توسط صنوف برخورد می کند، افزود: واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق فروش و عرضه مواد محترقه غیر مجاز از هر نوع که باشد، را ندارند و پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: پلیس در صورت کشف مواد محترقه غیرمجاز از واحد صنفی، مدیر واحد صنفی را به مراجع قضایی معرفی و برابر ضوابط و مقرارت صنفی، واحد مذکور به منظور امنیت بیشتر شهروندان پلمپ خواهد شد.
رییس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی گیلان در پایان به شعار نورزوی پلیس ˈ امنیت، سلامت، نشاط در سایه نظم و قانونˈ اشاره کرد و از مدیران واحدهای اقامتی و رستوران های بین راهی خواست، با توجه به همزمانی ایام تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه نسبت به رعایت ضوابط و مقررات مختص به اماکن عمومی و شئونات اسلامی اهتمام داشته باشند.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن