تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متین ورامین به دنبال کسب اولین قهرمانی لیگ برتر/ کاله آمل در اندیشه تکرار عنوان قهرمانی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران گزارش مهر/
متین ورامین به دنبال کسب اولین قهرمانی لیگ برتر/ کاله آمل در اندیشه تکرار عنوان قهرمانی
ورامین - خبرگزاری مهر: مسابقه نهایی لیگ برتر والیبال در حالی روز پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد که متین ورامین به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی خود است.



به گزارش خبرنگار مهر، بالاخره پس از چند ماه رقابت نزدیک و فشرده غول های والیبال کشور، لیگ برتر والیبال به ایستگاه نهایی و پایانی خود رسید و تیم های متین ورامین و کاله آمل با شکست حریفان قدرتمند خود به دیدار نهایی مسابقات لیگ برتر صعود کردند.

پیش از شروع مسابقات لیگ، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران والیبال اعتقاد داشتند که باید امسال نیز منتظر حضور تیم های متین ورامین و کاله مازندارن در دیدار نهایی بود که این پیش بینی نیز محقق شد و این دو تیم مانند فصل گذشته دیدار نهایی را برگزار می کنند.

اما قهرمان این دوره از مسابقات در یک بازی مشخص خواهد شد به همین خاطر باید بازیکنان مطرح و با تجربه دو تیم تمام همت خود را در بازی پنجشنبه به معرض نمایش بگذارند تا قهرمانی و شادی را به شهرهای خود هدیه دهند.

شهرهای آمل و ورامین در طول لیگ برتر امسال در کنار ارومیه بیشترین تعداد تماشاگر و استقبال را به نام خود ثبت کردند که این امر نشان می دهد که تب والیبال در این شهرستان ها بسیار بالاست و از هم اکنون می توان کری خوانی بین هواداران تیم های متین ورامین و کاله مازندران را مشاهد کرد که هر یک تیم محبوب خود را قهرمان این دور از مسابقات می دانند.

اما این بازی برای تیم متین ورامین و هوادارانش یک حساسیت ویژه دارد و آن اندیشه انتقام شکست فینال فصل گذشته است و ورامینی ها یک سال منتظر این دیدار بودند تا شکست تلخ دیدار نهایی دور گذشته رقابت ها را جبران و اولین قهرمانی خود را جشن بگیرند.

تیم کاله در ابتدای فصل بسیاری از بازیکنان مطرح و ملی پوش خود را از دست داد و برخی گمان کردند که بهروز عطایی در فصل جدید به موفقیتی دست پیدا نمی کند و نیم فصل اول رقابت ها و نتایج ضعیف تیم کاله این پیش بینی را به واقعیت بدل کرد.

اما در نیم فصل دوم تیم کاله با جذب یک پاسور هلندی و پوشش بسیاری از نقاط ضعف خود با کاله  نیم فصل اول تفاوت عمده داشت و توانست با تکیه بر تجربه حمزه زرینی و هوش سرمربی خود حریفان قدرتمند لیگ را شکست داده و در پایان مسابقات در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

تیم کاله در مرحله پلی آف نیز با شکست تیم مدعی پیکان تهران، برای همه حریفان خط و نشان کشید و در مرحله نیمه نهایی نیز به سختی توانست تیم جوان و باانگیزه شهرداری ارومیه را شکست داده و بار دیگر در فینال مقابل متین ورامین قرار بگیرد.

تیم متین ورامین که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال و در اولین حضور خود در لیگ با هدایت سرمربی بومی خود مصطفی کارخانه و حمایت های بی شائبه مردم و مسئولان شهرستان، توانست در میان تعجب همگان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال برسد در این فصل از مسابقات به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید.

تیم متین ورامین امسال با سرمایه گذاری وسیع و با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شود و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان اول رقابتها را افزایش داده است.

تیم متین که بازی های پیش فصل امسال را بسیار بد آغاز کرده بود، در شروع لیگ همه را متعجب کرد و با پیروزی های پی در پی نوید یک لیگ یک طرفه را به تماشاگران ورامینی می داد و صدرنشین بلامنازع لیگ لقب گرفت اما با سه باخت پیاپی در نیم فصل اول، جایگاه خود را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، کاله مازندران، تیم مدعی باریچ اسانس و سایپا و جواهری گنبد و میزان خراسان  نیز در بازی های دور برگشت یکی پس از دیگری مغلوب قدرت نمایی بازیکنان ملی پوش متین ورامین شدند و این پیروزی ها سبب شد تا فاصله شش امتیازی متین با صدر جدول کاهش پیدا کرده و در پایان هفته هجدهم این تیم متین باشد که بر صدر جدول تکیه بزند.

اما در هفته هاي پاياني تيم متين ورامين بار ديگر در اثر چندين اشتباه صدر جدول را از دست داد و با شكست در پايان هفته 22 ليگ برتر مقابل پيكان تهران، با قرار گرفتن در مكان دوم به كار خود در دور مقدماتي پايان داد.

تیم متین ورامین در بازی پلی آف به راحتی و در دو بازی تیم جوان نوین کشاورز را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز در دو بازی تیم سخت کوش میزان را برد تا با اقتدار به فینال مسابقات والیبال برسد.

همچنین این بازی جدال بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران هم هست، به طوری که حمزه زرینی، عادل غلامی و فرهاد ظریف در کاله مقابل محمد موسوی، سعید معروف، شهرام محمودی و مجتبی میرزاجانپور از متین قرار خواهند گرفت.

این بازی روز پنجشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.










۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن