تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803071925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گام‌های متین ورامین در راه فینال/کاله و قهرمانی مجدد، شاید وقتی دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛
گام‌های متین ورامین در راه فینال/کاله و قهرمانی مجدد، شاید وقتی دیگر
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از جمعه 16 اسفند ماه آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های کاله آمل، شهرداری ارومیه، میزان خراسان و متین ورامین برگزار می‌شود و چهار تیمی که توانستند در مسابقات مرحله پلی‌آف بر حریفان سر سخت خود غلبه کرده و جواز حضور در  دیدار‌های مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند.

 از میان این تیم‌ها ارومیه‌ای‌ها که در پایان دور مقدماتی جایگاه هشتم را به دست آورده بودند در طول سه دیدار اخیر توانستند ما فوق تصور آماده و قوی ظاهر شوند.

 در دیدار‌های نخست مرحله نیمه نهایی در مجموعه ورزشی آزادی تهران تیم‌های میزان و متین ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مشهدی‌ها با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم ورامین شکست خوردند در این دیدار اما و اگر‌های زیادی در خصوص داوری وجود داشت که به نوعی اشک بازیکنان میزان را در آورد.

 تیم کاله آمل هم در دیدار مقابل شهرداری ارومیه خود را به مثابه یک بازنده تمام عیار نشان داد آملی‌ها که در مرحله مقدماتی و پلی‌آف بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته  بودند و در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل شهرداری ارومیه عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشتند به طوری که تماشاگران و هواداری پر شور آملی سکوت اختیار کردند.

حال امروز 17 اسفند ماه دیدار های دور برگشت مرحله نیمه نهایی برگزار می شود این بازی ها برای تیم‌های بازنده دیدار نخست حکم مرگ و زندگی دارد در صورتی که نتایج به گونه ای دیگر رقم بخورد تکلیف فینالیست‌ها  در بازی سوم که روز سه شنبه 20 اسفند ماه برگزار می‌شود مشخص خواهد شد.

** جام، آمل می‌ماند یا نه؟
آملی ‌ها که ابتدای فصل جاری اعلام کرده بودند با جوانگرایی و بومی گرایی می‌خواهند بودجه تیم را کاهش داده و اکثر هزینه را صرف ساخت یک مجموعه ورزشی چند منظوره کنند، اواسط فصل با  جذب "نیکو فرریکس" پاسور هلندی نشان دادند که تب آنها برای گرفتن مدال طلا و قهرمانی فصل هنوز بالاست و می‌خواهند باز هم جواز صعود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را به خود اختصاص دهند.







از طرفی ورامینی‌ها که فصل گذشته در نخستین حضورشان در مسابقات لیگ برتر عنوان نایب قهرمانی رابه دست آورده بودند امسال با جذب ستاره‌ها و مربی صاحب نام ایتالیایی به طور طبیعی به دنبال کسب عنوان قهرمانی و صعود یکی پله‌ای در جدول هستند.


شاگردان جبار قوچان نژاد که در فصل جاری حضوری با ثبات و متعادل را تچربه کردند آنها هم یکی از پایه های به دست آوردن عنوان قهرمانی هستند به طوری که در بازی اول مرحله نهایی با وجود مصدومیت مهره‌های کلیدی این تیم از جمله" رحمان داودی" و " علی رضا مباشری" ولی نیروهای جوان و باانگیزه مقابل کهکشانی‌های ورامین حرفه‌ای رفتار کردند. پس باید این احتمال را هم داد که جام امسال به مشهد برود.


کمتر کسی فکر می کرد که نماینده‌های پایتخت والیبال در مرحله مقدماتی تا این حدضعیف عمل کردند و باز هم غیر قابل پیش بینی بود که آنها پلی اف راه یافته و در این مرحله موفق باشند و به جمع چهار تیم برتر صعود کنند اما تمام این اتفاقات افتاد.


حال ارومیه‌ای ها که معادلات برخی افراد را به هم ریختند در مرحله نهایی دست از تلاش خود برنمی دارند و می‌خواهند به فینال لیگ 92 راه پیدا کنند.

در بازی اول مقابل کاله نشان دادند که عزمشان را به منظور فینالیست شدن جزم کرده‌اند. به طور قطع در صورت راهیابی به فینال هم از نهایت توان خود برای قهرمانی بهره خواهند گرفت.


نتایج لیگ امسال همان طور که در مرحله مقدماتی غیر قابل پیش بینی بود این ویژگی خود را تاکنون یدک کشیده است و به طور قطع تیم قهرمان هم غیر قابل پیش بینی است.


انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن