تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت داروخانه داران یونانی با دولت ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مخالفت داروخانه داران یونانی با دولت ادامه دارد آتن- ایرنا- مخالفت صنف داروخانه داران سراسر یونان با خواسته بانک مرکزی اروپا، اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول موسوم به ˈتروئیکاˈ یعنی وام دهندگان خارجی و همراهی دولت محافظه کار این کشور با آنان ادامه دارد.


به گزارش ایرنا، اعضای اتحادیه سراسری صنف داروخانه داران یونان و اتحادیه صنف داروخانه داران آتن که روز دوشنبه و سه شنبه در اعتصاب بسر برده بودند، امروز در یک جلسه عمومی با انتقاد شدید از تروئیکا و عدم مخالفت دولت ائتلافی محافظه کار یونان با درخواست آن اعلام کردند که روزهای پنجشنبه و جمعه آینده نیز در اعتراض به سیاست های دولت در قبال این صنف، به مدت 48 ساعت اعتصاب کرده و دست از کار خواهند کشید.
این اتحادیه ها در بیانیه مشترکی با انتقاد از سیاست های دولت درقبال صنف داروخانه ها و همراهی دولت با شرایط تروئیکا اعلام کردند که تا رسیدن به خواسته های خود که همانا رد درخواست نامعقول وام دهندگان توسط دولت است، به مبارزات خود ادامه خواهند داد.
بانک مرکزی اروپا، اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول موسوم به تروئیکا به دولت یونان فشار می آورند تا ضمن افزایش ساعات کاری داروخانه ها نسبت به تسهیل صدور مجوز برای بازکردن داروخانه های جدید بدون توجه به فاصله آنها با داروخانه های دیگر، آزادی فروش دارو توسط فروشگاه های زنجیره ای، کاهش سود آنها از فروش دارو و آماده کردن زمینه برای ارزانتر شدن داروها در سطح کشور اقدام کند.
از سوی دیگر، اتحادیه های پزشکان و داروخانه های آتن و دیگر شهرهای بزرگ یونان ضمن اعلام حمایت از تصمیم اتحادیه سراسری داروخانه ها از دولت خواسته اند به جای تن دادن به خواسته های نامعقول وام دهندگان خارجی به فکر صنف داروخانه داران باشد.
ˈ ادونیس یورگیادیسˈ وزیر درمان و بهداشت و همبستگی یونان با اشاره به تصمیم جدید اتحادیه داروخانه داران گفت: دولت مسئول مشکلات صنف داروخانه ها نیست و به خوبی می داند که داروخانه ها بصورت خانوادگی اداره می شود.
داروخانه های یونان درحالی دست از کار کشیده اند که با شیوع آنفلوانزای H1N1 تا کنون بیش از 87 نفر جان خود را دراین کشور بحران زده اقتصادی اروپا از دست داده اند و با شدت یافتن سرما نیاز مردم به دارو بیش از پیش افزایش یافته است.
اروپام**2170** شبس 1551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن