تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهال یادبود خبرنگار شهید در خبرگزاری زاهدان غرس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهال یادبود خبرنگار شهید ایرنا در خبرگزاری زاهدان غرس شد زاهدان - ایرنا - مدیرکل و معاونان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زاهدان نهالی به یادبود شهید ˈحسین ضامنˈ خبرنگار فقید ایرنا در محوطه آن کاشتند.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان پس از کاشت این درخت در نشستی با رییس و خبرنگاران مرکز ایرنا در زاهدان گفت: سازمانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی و منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان نهادهای حاکمیتی نظام می توانند با تعامل سازنده در مردمی کردن بحث مهم منابع طبیعی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اثرگذاری بیشتری داشته باشند.
ˈنبی یاریˈ با نکوداشت 15 تا 21 اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: قصد ما از حضور در ایرنا همزمان با روز منابع طبیعی و رسانه تقدیر از تلاش رسانه های ارتباط جمعی بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در زمینه ترویج و عمومی کردن فرهنگ حفظ منابع طبیعی است.
وی تصریح کرد: از آنجا که رسانه های ارتباط جمعی نقش مهم و تاثیرگذاری در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی دارند به همین سبب یکی از روزهای این هفته به نام منابع طبیعی و رسانه نامگذاری شده است.
یاری گفت: اگرچه حفظ منابع طبیعی و بیابان زدایی وظیفه ذاتی و اصلی ماست اما این رسالت عظیم از عهده تنها یک سازمان و نهاد ساخته نیست. بنابراین انتظار داریم تمام دستگاهها و قشرهای مردم همگام و یاور منابع طبیعی باشند.
به گفته وی، استان سیستان و بلوچستان با 18.7 میلیون هکتار منابع طبیعی که 94 درصد آن اراضی ملی است اگرچه از مناطق گرم و خشک کشور محسوب می شود اما از توانمندی و ظرفیت بالایی بویژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری برخوردار است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، یکی از عمده مشکلات سیستان و بلوچستان را وجود ریزگردها و حرکت شنهای روان بویژه در شمال استان عنوان کرد و گفت: با وجود تلاشهای فراوان متاسفانه به دلیل اینکه سرمنشا حرکت این ریزگردها در کشور همسایه (افغانستان) است، همچنان مردم منطقه با مشکل مواجهند اما امید است کشور دوست و همسایه در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد.
یاری همچنین جایگاه ایرنا را در عرصه اطلاع رسانی، برتر و ویژه خواند و مراتب تقدیر خود و همکارانش را از تلاش خبرنگاران در سطح کشور و استان سیستان و بلوچستان در بحث منابع طبیعی اعلام کرد.
شهید ضامن متولد ۱۳۳۹ در زاهدان در سال ۱۳۶۳ به استخدام سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی درآمد و بعد از دو سال خدمت در چابهار در فروردین ۱۳۶۵ برای تهیه خبر از ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان ایران اسلامی، عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد .
این شهید والامقام در منطقه فاو در عملیات والفجر ۸ از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
2729/7312 ** شبس 1551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن