تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه یک به عنوان قطب گردشگری مورد اهمیت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
منطقه یک به عنوان قطب گردشگری مورد اهمیت است
مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: منطقه یک به لحاظ کوه‌هایی که در شمال تهران است و وجود کاخ‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های مذهبی این منطقه را نسبت به سایر مناطق متفاوت کرده است.


 مجید سعادتمندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سعی شده، ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در این مکان‌ها ایجاد شود که شهروندان و گردشگران از این فضا استفاده کنند.
 
وی بیان کرد: کلیه مسائل گردشگری و همه مسئولیت گردشگری مهمان تهران بر عهده سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران است.
 
سعادتمندی اظهار داشت: این سازمان ستادی تشکیل داده که زارع صفت مدیر عامل این سازمان به عنوان رییس ستاد گردشگری معرفی شده و اعضای ستاد سازمان‌ها، مناطق و نهادهای مرتبط با موضوع، معاونت‌ها، سازمان پارک‌ها، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عضو این ستاد هستند.
 
مدیر مرمز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک تصریح کرد: یک ستاد در هر منطقه‌ای تشکیل شده که شهردار یا قائم مقام شهردار رییس ستاد و مدیر روابط عمومی، معاونین شهردار منطقه، مدیر بازرسی منطقه، مدیر مرکز خدمات اجتماعی عضور ستاد مناطق هستند که در مورد کلیه برنامه‌های مربوط به گردشگری تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: تصمیمات ستاد گردشگری نوروزی شامل تهیه نقشه GIS اماکن گردشگری توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری،‌چاپ 2هزار نسخه بروشور معرفی اماکن گردشگری منطقه توسط واحد تدارکات منطقه و در اختیار قرار دادن آن‌ها جهت توزیع در معاونت اجتماعی و فرهنگی، در اختیار قرار دادن کلیه بروشورهای اطلاع‌رسانی و آموزشی موجود در ادارات و واحدهایی نظیر 137، HSE، ناحیه کوهستان و ادرات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی جهت توزیع در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی به مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، اقدام اداره زیباسازی نسبت به اکران مناسب و گسترده بنرهای طرح در سطح منطقه و موارد دیگر است.
 
*اجرای 10سفره هفت سین در 10نقطه منطقه یک
 
محمدرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این 10نقطه شامل میادین تجریش، نیاوران، ارتش، نوبنیاد ، گل‌ها ، شهرک شهید قائم، ازگل و بلوار اندرزگو، پل پارک‌وی و باقی نواحی است.
 
وی بیان کرد: 7اثر حجمی ثابت یا پرتال به مناسبت نوروز در 10المان یا فاطمةالزهرا در منطقه در طرح استقبال از بهار نصب می‌شود.
 
میرزایی تصریح کرد: 10آبنما در منطقه یک در حال ساخت است که 3عدد از آن در حال جانمایی است.
 
رییس اداره زیباسازی منطقه یک اظهار داشت: آذین بندی و نورپردازی موقت منطقه، ادامه نورپردازی خیابان ولیعصر، نگهداشت پل‌های مکانیزه و پل‌های برقی در این ایام صورت می‌گیرد.
 
میرزایی افزود: نورپردازی المان‌های شهری و المان‌هایی که نورپردازی نشده، نگهداشت پل‌های هوایی عابر پیاده شامل رنگ‌آمیزی و پلی کربنات سقف برای ترمیم روشنایی و نورپردازی پل‌های سواره در دستورکار قرار دارد.
 
وی ادامه داد: پیرایش شهری عناصر زائد فیزیکی و بصری، ساماندهی المان‌های مفید و مبلمان شهری، نصب عناصر مبلمان شهری در 10معبر، طرح تعویض پرچم‌های سطح منطقه به خصوص پرچم‌های با ارتفاع 55متر و یکپارچه‌سازی منظر سقف در جداره‌های طولی با کارهای گرافیکی در 40نقطه از منطقه در دست اقدام است.
 
وی خاطرنشان کرد: بتن برجسته و کاشی شکسته پل صدر مقداری تا پایان سال و باقی تا فروردین سال 93 انجام می‌گیرد.
 
*تقدیر شهردار ناحیه 10 از شورایاران در روزهای پایانی سال
 
زهرا آرامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه با هدف تقدیر از عملکرد شورایاران، بررسی مصوبات جلسات قبل، حل بیشتر و بهتر مشکلات باقی مانده در محلات جهت ارائه بیشتر به شهروندان برگزار شد.
 
وی بیان کرد: این برنامه با حضور شاه‌علی شهردار ناحیه ده، حمیدپور معاون شهردار، مدیران سطح ناحیه و شورایاران امروز سه‌شنبه مورخ 20 اسفند ماه در سالن کنفرانس ناحیه برگزار شد.
 
*سرای محله دزاشیب میزبان کلاس آموزش موسیقی(دف)
 
مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه چهار منطقه یک گفت: سرای محله دزاشیب در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 9و30 دقیقه الی 13 برای 10نفر میزبان کلاس آموزش موسیقی (دف) است.
 
اصغر گرمابدری خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اداره کل فرهنگی مبنی بر برگزاری کلاس‌های هنری در خانه‌های فرهنگ و هنر سرای محلات، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار با مشارکت سرای محله دزاشیب میزبان این دوره از کلاس‌ها است.
 
* تشکل کلاس آموزش بافتنی و قلاب بافی در سرای محله دزاشیب
 
مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه چهار منطقه یک در ادامه گفت: این دوره از کلاس‌ها در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 الی 11و30 دقیقه برای 10نفر برگزار می‌شود.
انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن