تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815279041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري راهي موثر براي تحقق درآمدهاي پايدار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ اسفند ۱۳۹۲ (۰:۱۸ق.ظ)
استاندار آذربايجان غربي: سرمايه گذاري راهي موثر براي تحقق درآمدهاي پايدار است سعادت گفت: تمام مديران و مسئولان و خدمتگزاران مردم در استان بايد به فکر گشايش راه ها و روزنه هاي جديد و موثري در عرصه جذب سرمايه گذاري در استان باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعادت استاندار آذربايجان غربي در نخستين کارگاه تخصصي آموزش سرمايه گذاري در شهرداري‌هاي استان اظهار کرد: بايد از فکر، انديشه و طرح هاي نخبگان و صاحبنظران در جهت هموار نمودن مسير سرمايه گذاري در استان بهره بگيريم.
وي در اين مراسم که در محل فرهنگسراي جوان استانداري برگزار شد،خطاب به شهرداران و اعضاي شوراي اسلامي شهرهاي استان نيز گفت: مجموعه مديريت شهري مي تواند با تشکيل شوراي راهبردي در شهرها از نظرات، طرح ها و ايده هاي خلاقانه نخبگان و فرهيختگان در راستاي رفع مسائل و مشکلات موجود استفاده نمايد.
استاندار آذربايجان‌غربي در ادامه سخنان خود با اشاره به محدوديت اعتبارات دستگاههاي اجرايي استان اضافه کرد: شراط امروز، شرايط مديريت بدون پول است لذا از مديران و مسئولان دستگاههاي اجرايي انتظار مي ‌رود براي مديريت اين شرايط برنامه ريزي کنند.
سعادت ادامه داد: ابتکار، خلاقيت، ارائه طرح‌ هاي ابتکاري و بهره گيري از کارآفرينان و مبتکرين بايد در اولويت اقدامات مديران و مسئولان و همچنين مورد توجه مجموعه مديريت شهري قرار گيرد
وي با بيان اينکه هدف اصلي رفع مسائل و مشکلات مردم است، افزود: ما به دنبال برافراشته نمودن پرچم احزاب يا جريانات سياسي در استان نيستيم بلکه ارتقاي آسايش، آرامش و مرتفع نمودن مشکلات مردم هدف اصلي ماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن