تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804106567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياست شهرداري مشهد حركت به سمت درآمد پايدار است/ توس پتانسيلي براي سرمايه‌گذاري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی رجب زاده مطرح كرد:
سياست شهرداري مشهد حركت به سمت درآمد پايدار است/ توس پتانسيلي براي سرمايه‌گذاري
مشهد -خبرگزاري مهر: شهردار منطقه 12 مشهد با تاكيد بر اينكه سياست كلان شهرداري مشهد حركت به سمت درآمدهاي پايدار و توسعه سرمايه گذاري است گفت: سرمايه گذاري ها درمنطقه توس مشهد پتانسيلي براي آينده است.



به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلي رجب‌زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبري استقبال از بهار 93 مشهد اظهار كرد: در خريد و فروش و ساخت و سازها در منطقه توس شهروندان مواظب باشند متضرر نشوند و قبل از هر اقدامي از شهرداري هاي مجوز بگيرند. وي در پاسخ به مهر در خصوص وضعيت سرمايه‌گذاري‌ها در منطقه 12 شهرداري مشهد گفت: از سياست‌هاي كلان شهري مانند مشهد حركت به سمت درآمدهاي پايدار است و تا كنون بالغ بر 70 درصد منابع شهرداري از محل فروش تخلفات بوده است. شهردار منطقه 12 مشهد ادامه داد: تنها راه ايجاد درآمد براي شهرداري و رهايي وابستگي به ساخت و سازها، سرمايه‌گذاري‌ها در چارچوب قانوني است. وي يادآور شد: در سال گذشته در سرمايه گذاري هاي فراز و فرود داشتيم كه اميد مي رود امسال رونق داشته باشد. رجب‌زاده عنوان كرد: بايد در اين سرمايه گذاري ها مباحث فرهنگي، سايه اندازي ها، معابر و خدمات رعايت شود. شهردار منطقه 12 مشهد تاكيد كرد: در ناحيه 1و 2 اين منطقه زمينه سرمايه گذاري ها فراهم است و در منطقه توس نيز به غير از بافت تاريخي كه تحت نظر ميراث فرهنگي است اين امكان براي سرمايه گذاران هست. وي با بيان اينكه  بزرگترين پروژه سرمايه گذاري در اين منطقه بافت قلعه وكيل آباد در حال پيگيري است افزود: با توجه به وجود قطعات بزرگ زمين بستر سرمايه گذاري تجاري و مسكوني در اين منطقه فراهم است. شهردار منطقه 12 مشهد در خصوص وضعيت زمين هاي قولنامه اي در منطقه 12 به مهر پاسخ داد: در ناحيه 1و 2 اين منطقه تمامي منازل و اماكن تجاري سند دارند. رجب‌زاده ادامه داد: تنها منطقه  توس كه منطقه‌اي الحاقي است با مشكلات ساخت و سازهاي غيرمجاز رو به رو هستيم كه 8 گشت در اين منطقه شبانه‌روزي بر ساخت و سازها نظارت دارند. شهردار منطقه 12 مشهد گفت: ارزش افزوده ايجاد شده در اين منطقه با الحاق به مشهد به قيمت گذاري هاي غير واقعي دامن زده و رغبت براي ساخت و ساز غير مجاز را افزايش داده است.

وي از شهروندان خواست تا با مراجعه به شهرداري در مناطق قبل از ساخت و ساز مجوزهاي لازم را بگيرند. شهردار منطقه 12 مشهد در همين زمينه گفت: در حال پيگيري هستيم تا بنگاه هاي املاك موظف شوند براي اينكه  چارچوبي در قولنامه ها داشته باشند. رجب زاده در ادامه يادآور شد: با الحاق منطقه توس به مشهد و منطقه 12، وسعت منطقه از 20 هکتار به 50 هکتار رسيده است. وي بيشترين مشكلات شهروندان را در اين ناحيه الحاقي شهر آسفالت معابر و رفت و روب عنوان كرد و گفت: به دليل فقر بصري در منطقه الحاقي توس علي رغم كاهش هزينه ها در استقبال از بهار 93 توجه ويژه اي به اين منطقه شده است. رجب زاده بيان كرد: 10 المان جديد در منطقه 12 براي استقبال از بهار نصب مي شود كه 4 المان از بلوار ملك آباد به بلوار شاهنامه منتقل مي شود. شهردار منطقه 12 مشهد بيان كرد: 30 درصد از بودجه سال جاري كه 34 ميليارد و 712 ميليون تومان بوده است به  منطقه توس اختصاص داده شد. وي همچنين به احداث بزرگترين پارك مينياتوري مشهد در سال آينده خبرداد و گفت: 10 پارك در دست احداث در اين منطقه وجود دارد. رجب زاده  بيان كرد: حریم در منطقه 12 و  طرقبه و شاندیز مشخص نيست که جلسات زیادی برای حل آن در نظر گرفته شده که همه آنها لغو شد و هنوز اين اختلاف برطرف نشده است. به گفته رجب‌زاده خط 3 قطار شهری مشهد از منطقه 12 عبور می‌کند و پيش بيني مي شود كه ايستگاه آخر اين خط در منطقه امير آباد باشد. شهردار منطقه 12 مشهد همچنين ايجاد قطار شهري در گلبهار را حياتي دانست و گفت: براي رونق اين منطقه بايد حمل و نقل ريلي تامين شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن