تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801942056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب خارجی حمایت رهبر انقلاب از سیاست‌های هسته‌ای دولت روحانی/ آسوشیتدپرس: پیام حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا چیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازتاب خارجی حمایت رهبر انقلاب از سیاست‌های هسته‌ای دولت روحانی/ آسوشیتدپرس: پیام حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا چیست

بازتاب خارجی حمایت رهبر انقلاب از سیاست‌های هسته‌ای دولت روحانی/ آسوشیتدپرس: پیام حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا چیست
سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از دولت، دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و آژانس و همچنین حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا از جمله مهمترین موضوعات مرتبط با ایران در رسانه های خارجی است.

به گزارش نامه نیوز، خبرگزاری فرانسه در گزارشی با عنوان «رهبر ایران خواستار صبر تحمل درباره سیاست های روحانی شد» به بررسی سخنان امروز مقام معظم رهبری پرداخت.

در این گزارش آمده است: آیت الله خامنه ای رهبر ایران روز شنبه در سخنانی از «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران دفاع کرد و خواستار صبر و تحمل مخالفان رئیس جمهور، کسانی که روحانی را به دلیل مذاکره با قدرت های جهانی بر سر برنامه هسته ای ایران مورد انتقاد قرار داده بودند، شد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: رهبر ایران عنوان داشت که دولت باید با سعه صدر با منتقدان خود برخورد کند، ایشان با اشاره به اینکه تنها چند ماه از آغاز به کار دولت جدید در ایران می گذرد عنوان داشت منتقدان نیز باید با سعه صدر در قبال سیاست های دولت رفتار کنند.

پیام حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا

رسانه های خارجی همچنین به بازتاب گسترده خبر حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آبی آمریکا پرداختند.

سایت شبکه خبری فاکس نیوز در خبری با عنوان «ایران چند کشتی به نزدیکی مرزهای آمریکا می فرستد» نوشت: یک فرمانده ارشد ارتش ایران اعلام کرد که کشورش چندین کشتی را به اقیانوس آرام و برای نخستین بار به نزدیکی مرزهای آمریکا فرستاده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در این باره نوشت: ناوگان کشتی رانی ایران که عازم اقیانوس آرام شد شامل یک منهدم کننده و یک کشتی حامل هلیکوپتر هستند که ماه گذشته سفر خود را از بندر عباس در جنوب ایران آغاز کردند. این ناوگان شامل 30 خدمه است که در طول این سفر 3 ماهه دوره آموزشی نیز می گذرانند.

سایت روزنامه جورزالیم پست اسرائیل نیز در این باره به نقل از یک فرمانده ارتش ایران نوشت که: حرکت ناوگان ارتش ایران به سمت مرزهای آمریکا یک پیام به همراه دارد.

نشست سازنده دور جدید مذاکرات ایران و آژانس در تهران

برگزاری نشست روز گذشته ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز از دیگر موضوعات مرتبط با ایران است که انعکاس گسترده ای در رسانه های خارجی داشتند.

سایت روزنامه جورزالیم پست اسرائیل در این باره نوشت: ایران مذاکرات بر سر برنامه هسته ای خود را با آژانس بین المللی انرژی اتمی آغاز کرد.

در مذاکراتی که انتظار می رود بر روی موضوعات حساسی متمرکز شده باشد از سوی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران عنوان شد که این نشست سازنده بود و فردا یکشنبه این مذاکرات ادامه خواهد داشت.




1392/11/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن