تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه هزينه اي شهرداري تهران تصويب شد/ رشد 18 درصدي درآمدها و منابع پايدار شهرداري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۳۴ب.ظ)
رييس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر خبر داد: بودجه هزينه اي شهرداري تهران تصويب شد/ رشد 18 درصدي درآمدها و منابع پايدار شهرداري رييس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر از تصويب بودجه هزينه اي شهرداري در چهل و نهمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا دبير با اعلام اين خبر اظهار داشت: بودجه سال 93 بر اساس قانون بالادست يعني برنامه عملياتي 5 ساله شهرداري تهران نوشته شده و بر اين اساس ماموريت حوزه اجتماعي و فرهنگي با رشد 72 درصدي نسبت به سال 92 حدود 12 درصد از کل بودجه را به خود اختصاص داده است.
وي با تاکيد بر اينکه 67 درصد بودجه سال 93 به بودجه سرمايه اي و کمک سرمايه اي اختصاص يافته بيان داشت: علاوه بر بودجه سرمايه اي، 14 درصد از بودجه به بخش نگهداشت، 9 درصد هزينه اي جاري، 9 درصد کمک هزينه اي جاري و 1 درصد کمک هزينه اي پيش بيني شده است.
رييس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر با اشاره به اينکه بيانات مقام معظم رهبري مبني بر در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتي در تبصره هاي بودجه سال 93 در نظر گرفته شده گفت: جمع درآمدها و منابع ناپايدار بودجه سال 93 نسبت به بودجه سال 92، حدود 2 درصد کاهش داشته است.
دبير همچنين خاطر نشان کرد: شوراي اسلامي شهر تهران در بودجه سال آينده، شهرداري تهران را مکلف کرده بودجه سال 94 را مبتني بر عملکرد (بودجه عملياتي) پيش بيني کند و در بودجه جاري شهرداري صرفه جويي کند.
وي تاکيد کرد: شوراي شهر توجه ويژه اي به بخش حمل و نقل عمومي داشته و در تفکيک واحدهاي اجرايي، يک چهارم کل بودجه را به معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران اختصاص داده است.
دبير با اشاره به اينکه جمع درآمدها و منابع پايدار نسبت به بودجه سال 92 حدود 18 درصد افزايش داشته، تصريح کرد: بر اساس کارشناسي انجام شده و اسناد بالادستي جمع درآمدها و منابع شهرداري تهران با 14 درصد افزايش به رقم 15 هزار و 800 ميليارد تومان رسيده است.
وي همچنين به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت توجه به هويت ايراني اسلامي در شهرسازي پايتخت گفت: بودجه حوزه ماموريتي شهرسازي به منظور اجراي منويات مقام معظم رهبري از 357 ميليارد تومان به 460 ميليارد تومان رسيده و پيش بيني شده درصدي از کل درآمد شهرداري نيز با هماهنگي کميسيون شهرسازي به اين بخش اختصاص يابد.
به گفته دبير از آنجايي که دولت خودش را موظف کرده سهم شهرداري تهران را از 5 ميليارد دلار در قبال اجراي طرح هاي بهينه سازي، کاهش گازهاي گلخانه اي و کاهش مصرف انرژي اختصاص دهد، اين بودجه نيز در بخش تبصره ها پيش بيني شده است.
وي در پايان عنوان کرد: در نهايت بر اساس مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران ماموريت توسعه مديريت و هوشمندسازي شهري 26 درصد از بودجه، ماموريت حمل و نقل و ترافيک 38 درصد، ماموريت خدمات شهري 18 درصد، ماموريت ايمني و مديريت بحران 3 درصد و ماموريت شهرسازي و معماري 3 درصد از کل بودجه را به خود اختصاص داده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن