تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه 325 میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بودجه 325 میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس تصویب شد گنبدکاووس - ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از تصویب بودجه 325 میلیارد ریالی سال 93 شهرداری این شهر در این شورا خبر داد.


ˈحاجی نظر شیر محمدلیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر پس ازچند هفته بررسی کارشناسانه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 93 را در جلسه هفته گذشته به تصویب رساندند.
وی افزود: ازمجموع بودجه 325 میلیارد ریالی شهرداری درسال 93 مبلغ 193 میلیارد و 622 میلیون و 900 هزار ریال در بخش عمرانی و بقیه در بخش جاری می باشد.
شیر محمدلی با بیان اینکه بودجه سال 93 شهرداری درمقایسه با بودجه سال 92 حدود 50 درصد افزایش دارد، اضافه کرد: بودجه سال 92 شهرداری گنبدکاووس مبلغ 207 میلیارد ریال تصویب شده بود.
وی تصریح کرد: بدلیل افزایش درآمدهای شهرداری درسال 92 اعضای شورای اسلامی شهر با متمم بودجه شهرداری به مبلغ 297 میلیارد ریال موافقت و آن را تصویب نمودند.
شهردار گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از اعضای شورای اسلامی این شهر درتصویب بودجه پیشنهادی سال 93 و همچنین تصویب متمم بودجه سال جاری این شهرداری، گفت: هم اکنون درآمدهای شهرداری از ابتدای امسال تاکنون از مرز 280 میلیارد ریال فراتر رفته است.
ˈعبدالمجید قزلجهˈ افزود: پیش بینی می شود متمم بودجه سال جاری شهرداری که توسط اعضای شورای اسلامی این شهر تصویب شده است، تا پایان سال تحقق یابد.
شهر گنبدکاووس با 150 هزار نفر جمعیت و حدود 28 کیلومتر مربع وسعت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن