تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسمی برای خداحافظی یادگار احمدى نژاد از دانشگاه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مراسمی برای خداحافظی یادگار احمدى نژاد از دانشگاه تهران جامعه > آموزش - مراسم تودیع فرهاد رهبر، رئیس سابق دانشگاه تهران عصر امروز سه شنبه با حضور رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. او ٢٩ بهمن ٩٢ پس از ٦ سال از ریاست دانشگاه تهران برکنار شد. وزیر علوم هنوز سرپرستی برای این دانشگاه مشخص نکرده، محمدحسین امید همچنان سرپرست موقت دانشگاه تهران است.
تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران عصر امروز سه شنبه با حضور رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه تهران بر گزار شد.


تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تقدیر و تشکر از فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران گفت: ریاست دانشگاه تهران با ریاست دانشگاه‌های دیگر متفاوت است و حقیقتا در دوره مسئولیت ایشان من به عنوان یک شاهد در دانشگاه تهران شاهد تلاش ایشان بودم.


تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران فرجی‌دانا نحوه انتخاب ریاست جدید دانشگاه تهران را الگویی برای دانشگاه‌های دیگر عنوان کرد و گفت: بناست جمع منتخبی از دانشگاهیان توسط دکتر امید تشکیل شود و افراد مناسب ریاست دانشگاه پیشنهاد شوند تا رئیس جدید دانشگاه تهران با مشارکت حداکثری انتخاب شود.


تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران در مراسم تقدیر از وی گفت: از وزیر علوم تشکر می‌کنم که بار مسئولیت را از دوش من برداشت و این مسئله را اعلام می‌کنم که به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه تهران برای ارتقای سطح علمی کشور به وزیر کمک می‌کنم.


تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران رهبر گفت: میدوارم هر چه انجام داده‌ام برای رضای خدا و مردم باشد و این امانت به دست برادر دیگری سپرده می‌شود که تلاش و فعالیت می‌کند.


تودیع و معارفه رئیس دانشگاه تهران وزیر علوم با تشکر از دکتر امید برای قبول کردن این مسئولیت سنگین گفت: من وظیفه خود می‌دانم که از دکتر امید تشکر ویژه‌ای داشته باشم و همیشه از مسئولیت‌ پذیری ایشان درس گرفته‌ام.




      عکس‌ها: مهر 47234



سه شنبه 20 اسفند 1392 - 20:09:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن