تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812938577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های دوگانه قدرت های جهانی باعث رشد تروریسم و افراط گری شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجلس شورای اسلامی: سیاست های دوگانه قدرت های جهانی باعث رشد تروریسم و افراط گری شده است تهران-ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران های منطقه ای در خاورمیانه و بالکان، تروریسم را از مهمترین معضلات جهانی دانست و گفت: سیاست های دوگانه قدرت های جهانی باعث تقویت و رشد تروریسم و افراط گری شده است


به گزارش ایرنا از اداره کل اخبار و رسانه های گروهی مجلس، علی لاریجانی عصر سه شنبه در دیدار میلوارد پوپواتس رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان کرواسی با اشاره به روند رو به رشد ارتباطات دو کشور در عرصه های مختلف، اظهارداشت: بسترهای فراوانی در زمینه های سیاسی و اقتصادی به ویژه روابط پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و کرواسی وجود دارد که می توان از آن ها برای تقویت و تحکیم مناسبات دوستانه فیمابین استفاده کرد.
وی همچنین بر نقش مثبت کرواسی در برقراری صلح و ثبات در منطقه بالکان تاکید کرد و افزود: کرواسی می تواند نقش مهمی در تقویت آرامش در حوزه بالکان ایفا کند و جمهوری اسلامی ایران از این دیدگاه حمایت می کند.
رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان کرواسی نیز در این دیدار نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم را مهم دانست و گفت: ایران کشوری تاثیرگذار در منطقه است که می تواند نقشی مهم در برقراری صلح در بحران های منطقه ای و بین المللی ایفا کند.
میلوارد پوپواتس همچنین سفر چندی قبل علی لاریجانی به کرواسی را گامی مهم در پیشبرد همکاری های دوستانه فیمابین دانست و اظهارداشت: مذاکرات و رایزنی های مستمر مقامات سیاسی و پارلمانی دو کشور نشانه علاقه مندی طرفین برای رشد و توسعه ارتباطات در عرصه های مختلف بویژه روابط پارلمانی فیمابین است.
وی در ادامه با اشاره به روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 1+5 ابراز امیدواری کرد این مذاکرات به نتایج مورد نظر طرفین دست یابد.

** باید به روند همکاری های تجاری ایران و کامبوج سرعت بخشید
رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با نوگون نهل نایب رییس مجلس کامبوج گفت: سطح روابط اقتصادی و تجاری دو کشور به رغم ظرفیت های بالای ایران و کامبوج در این زمینه ها رشد مناسبی نداشته و باید با مساعی مشترک در کنار افزایش همکاری های دو کشور در زمینه های سیاسی، سرعت بیشتری به همکاری های تجاری بخشید.
علی لاریجانی افزود: جمهوری اسلامی ایران و کامبوج در سال های اخیر در سازمان های بین المللی و منطقه ای همکاری های خوبی داشته اند و تداوم این همکاری ها موجب تقویت مواضع مشترک و تعمیق همکاری های فی مابین خواهد شد.
نایب رییس مجلس کامبوج نیز در این دیدار بر گسترش همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: پارلمان و دولت کامبوج از گسترش روابط خود در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، تبادل تجربیات علمی و فنی، جذب توریسم و سرمایه گذاری های مشترک حمایت می کند.
نوگون نهل همچنین ضمن تشریح روند برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، خواستار افزایش همکاری و رایزنی های پارلمانی ایران و کامبوج شد.
سیام(1)9254**1449
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن