تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست‌های دوگانه قدرت‌های جهانی باعث تقویت تروریسم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: لاریجانی در دیدار با "میلوارد پوپواتس":
سیاست‌های دوگانه قدرت‌های جهانی باعث تقویت تروریسم شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای در خاورمیانه و بالکان، تروریسم را از مهم‌ترین معضلات جهانی دانست و تصریح کرد: سیاست‌های دوگانه قدرت‌های جهانی باعث تقویت و رشد تروریسم و افراط گرایی شده است.
به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با میلوارد پوپواتس رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان کرواسی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان کرواسی با اشاره به روند رو به رشد ارتباطات دو کشور در عرصه‌های مختلف گفت: بسترهای فراوانی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی به ویژه روابط پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و کرواسی وجود دارد که می‌توان از آنها برای تقویت و تحکیم مناسبات دوستانه فی مابین استفاده کرد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای در خاورمیانه و بالکان، تروریسم را از مهم‌ترین معضلات جهانی دانست و تصریح کرد: سیاست‌های دوگانه قدرت‌های جهانی باعث تقویت و رشد تروریسم و افراط گرایی شده است.
 
 لاریجانی بر نقش مثبت کرواسی در برقراری صلح و ثبات در منطقه بالکان تأکید کرد و افزود: کرواسی می‌تواند نقش مهمی در تقویت آرامش در حوزه بالکان ایفا کند و جمهوری اسلامی ایران از این دیدگاه حمایت می‌کند.
 
در ادامه این دیدار  میلوارد پوپواتس رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان کرواسی نقش کشورمان در مبارزه با تروریسم مهم دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری تأثیرگذار در منطقه می‌باشد که می‌تواند نقش مهمی در برقراری صلح در بحران‌ های منطقه‌ای و بین المللی ایفا کند.
 
وی همچنین سفر چندی قبل آقای لاریجانی به کرواسی را گامی مهم در پیش برد همکاری‌های دوستانه فی مابین دانست و افزود: مذاکرات و رایزنی‌های مستمر مقامات سیاسی و پارلمان دو کشور نشانه علاقمندی طرفین برای رشد و توسعه ارتباطات در عرصه‌های مختلف به ویژه روابط پارلمانی فی مابین می‌باشد.
 
پوپواتس در پایان با اشاره به روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و1+5 ابراز امیدواری کرد این مذاکرات به نتایج مورد نظر طرفین دست یابد.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن