تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806800709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اجراي نوسازي ناوگان فرسوده حمل و نقل / تمام دغدغه ما جان مسافران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۱۶ب.ظ)
وزير راه و شهرسازي تاکيد کرد: ضرورت اجراي نوسازي ناوگان فرسوده حمل و نقل / تمام دغدغه ما جان مسافران است وزير راه و شهرسازي با اعلام اينکه تمام دغدغه ما امنيت جان مسافران است، بيان داشت: وزارت راه و شهرسازي نوسازي ناوگان مسافري را امري ضروري براي خود مي داند.
عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اينکه دغدغه ما در ابتدا آسايش و امنيت و جان مردم است، گفت: تمامي تلاش اين وزارتخانه در شبکه هاي حمل و نقل کشور، نوسازي ناوگان هاي ريلي، دريايي، هوايي و به خصوص جاده اي است.
وي با تاکيد بر اينکه بيشترين فرايند حمل و نقل از طريق جاده ها صورت مي گيرد، گفت: پايانه هاي پايتخت به طور ميانگين از تردد بالاي مسافر روبرو هستند که اين آمار جابجايي در پايانه غرب به حدود 30ميليون نفر مي رسد.
وزير راه و شهرسازي خاطر نشان کرد: آسايش مسافران در سفر ها براي ما يک اولويت است وضرورت بستر سازي و ارتقاي سطح ايمني جاده ها و سلامت سفر جزء برنامه هاي ضرورت دار اين وزارتخانه است.
آخوندي با بيان اينکه افزايش ايمني نيازمند تدوين برنامه هاي جامع است، تاکيد کرد: يکي از ضروري ترين کارها در بالا بردن سطح ايمني در سفر، نوسازي ناوگان فرسوده است چرا که تغيير ناوگان و نوسازي آن سطح ايمني خودرو ها را به حد استاندارد هاي روز ارتقا مي دهد ضمن آنکه ما در حال تدوين برنامه اي جامع در اين رابطه هستيم.
اين مقام مسئول عنوان کرد: ما بايد برنامه اي داشته باشيم تا ناوگان هايي که سن بالاتري دارند از چرخه خدماتي خارج شوند و اتوبوس هاي جديد به اين ناوگان تزريق شود.
وي گفت: در تلاش هستيم تا نوسازي ناوگان با سرعت بيشتري صورت گيرد و ما براي اين کار نيازمند همراهي از سوي دستگاههاي اجرايي اين امر هستيم.
آخوندي با اشاره به حمايت هاي دولت در اين خصوص عنوان کرد: در صدد هستيم تا براي اين کار تسهيلات در اختيار کاربران و خريداران جديد قرار دهيم ضمن آنکه در برنامه ريزي هايپيش رو بتوانيم سود تسهيلات ارائه شده را به صورت يارانه پرداخت کنيم.
لازم به ذکر است، اين امر از سوي وزارت راه و شهرسازي در حال محاسبه است تا به دولت گزارشي جامع ارسال شود و در اين راستا بتوان نوسازي ناوگان را در برنامه هدفمندي يارانه گنجاند تا تامين منابع اين امر حاصل شود.
وزير راه و شهرسازي در ادامه خاطر نشان کرد: دولت براي حمايت از حمل و نقل عمومي مبحث نوسازي ناوگان جاده اي را در دولت مطرح کرده است و اميدواريم حدفاصل ماههاي فروردين و ارديبهشت سال آينده تزريق سرمايه با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها به تصويب هيات وزيران برسد تا تحولي جدي را در بخش نوسازي ناوگان هاي مسافري شاهد باشيم.
گفتني است، در قانون ذکر شده است که سن ناوگان به حد استاندارد بايد برسد بطوري که سن ناوگان موجود در حال فعاليت در حال حاضر بيش از 12 سال است با اين وجود سن ناوگان بايد کاهش پيدا کند و اين رقم به زير 10سال برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن