تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعدادی از اساتید دانشگاه بوعلی از دریافت یارانه انصراف دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعدادی از اساتید دانشگاه بوعلی از دریافت یارانه انصراف دادند همدان- ایرنا- تعدادی از اساتید عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا همدان از دریافت یارانه به صورت داوطلبانه انصراف دادند.


عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا که یکی از 128 استاد انصراف دهنده از دریافت یارانه نقدی است، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افرادی که از منابع مختلف درآمد کسب می کنند و نیازی به یارانه ندارند، می توانند از دریافت یارانه خود به نفع اقشار ضعیف جامعه انصراف دهند.
ˈسعید عیسی زادهˈ گفت: از آنجایی که فرهنگ خود اظهاری در جامعه ایرانی وجود ندارد و بسیاری از افراد از اعلام منابع درآمدی خود خودداری می کنند، انصراف داوطلبانه فرهیختگان و هنرمندان می تواند محرک خوبی برای شکستن تابو این فرهنگ غلط باشد.
عضو هیات علمی اقتصاد دانشگاه بوعلی همدان تأکید کرد: در اقتصاد ایران پایگاه آماری دقیقی وجود ندارد و اگر دولت بخواهد به صورت مستقیم در این حوزه ورود پیدا کنند در جامعه نسبت به خود یک بدبینی ایجاد می کند، بنابراین بهترین روش برای شناخت نیازمندان واقعی انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه است.
عیسی زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلاتی که در تأمین منابع مالی یارانه وجود دارد و دولت نیز نمی تواند از پرداخت یارانه ها خودداری کند،بنابراین مردم با انصراف داوطلبانه می توانند بهترین کمک را به دولت برسانند.
7532/551
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن