تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814215385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یدک کش ˈصبور یکˈ توسط متخصصان داخلی در بندر امام تعمیر اساسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یدک کش ˈصبور یکˈ توسط متخصصان داخلی در بندر امام تعمیر اساسی شد اهواز - ایرنا - معاون فنی و نگهداری مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از رفع اختلالات در کارکرد یدک کش ˈصبور یکˈ و تعمیر اساسی آن پس از بررسی و مطالعات میدانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، ˈبهروز آقاییˈ سه شنبه یادآوری کرد: پیش از این با وجود پیگیری های مکرر و حضور تیم فنی کشور سازنده، مشکل همچنان وجود داشت و این موضوع نگرانی و ناامنی را برای یدک کش مزبور به دنبال داشت.
وی افزود: کارگروه فنی پس از بررسی های متعدد و مطالعات میدانی موفق به رفع اشکال در این زمینه شدند؛ به گونه ای که با بررسی جزء به جزء سیستم و مطالعه عملکرد آن ها مشکل به طور کامل رفع شد و در مقطع کنونی شناور به نحو مطلوبی در سرویس قرار گرفته است.
آقایی اظهار کرد: در بررسی اقدام های انجام شده در این چارچوب، از سه بخش سیستم های الکترونیکی در دو قسمت REMOTE و LOCAL، سیستم های مکانیکی و سیستم های پنوماتیک بهره گرفته شد.
وی ماحصل این اقدام را افزایش ضریب آماده کاری تجهیزات استراتژیک، افزایش ضریب ایمنی در ماموریت های دریایی به منظور پهلودهی و جداسازی کشتی های تجاری، رضایت فرمانده شناور در بهره برداری مطمئن و بدون نقص مکانیزم شاتل و بومی سازی پروسه تعمیراتی تجهیزات استراتژیک بندر امام خمینی(ره) و در صورت نیاز انتقال تجارب کسب شده به دیگر بنادر عنوان کرد.
645/641
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن