تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈمردم سیستان وبلوچستان دو و نیم میلیارد تومان به جشن نیکوکاری اهدا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈمردم سیستان وبلوچستان دو و نیم میلیارد تومان به جشن نیکوکاری اهدا کردند زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: مردم نیکوکار و خیر استان با اهدا دو میلیارد و 500 میلیون تومان به جشن نیکوکاری تاکنون، شادی و نشاط عید را با نیازمندان تقسیم کردند.


ˈمحسن مسعودیان رادˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران افزود: 838 پایگاه ثابت و سیار از 14 اسفند جاری با همکاری هزار و 708 نیروی افتخاری، موظفی و رسمی برای جمع آوری کمکهای مردمی ویژه جشن نیکوکاری در تمام شهرستان های استان مستقر و فعال شدند.
وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تا 21 اسفند ادامه دارد اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکار سیستان و بلوچستان در زمینه کمک های جمع آوری شده تاکنون رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: بیشترین کمک های جمع آوری شده به ترتیب مربوط به شهرهای چابهار، ایرانشهر، زاهدان، زهک و سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان بوده است.
وی بیان کرد: سال گذشته یک میلیارد و 100 میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که امسال به همت مردم خیر اندیش سیستان وبلوچستان این کمک ها از رشد 120 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار ˈˈتوانمند سازی خانواده هاˈ و با حضور پر نشاط نیکوکاران، شادی و نشاط را به خانواده های نیازمندان هدیه می دهد..
مسعودیان راد با تقدیر از رسانه ها و جراید که پوشش خبری خوبی را در این زمینه داشتند افزود: مردم فهیم و ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز پرشور تر از گذشته برای اهدا کمک های مردمی به پایگاههای مورد نظر مراجعه کردند.ک/3
7312 / 653
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن