تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیران آموزش و پرورش همواره بر لبه تیغ نمایندگان مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام مسوول: وزیران آموزش و پرورش همواره بر لبه تیغ نمایندگان مجلس تهران - ایرنا - معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وزرات آموزش و پرورش به دلیل گستردگی و تحت پوشش قرار دادن بخش عظیمی از جامعه جزء دستگاه هایی است که همواره وزاری آن لبه تیغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده اند.


احمد عابدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: به همین دلیل توقعات زیادی از این دستگاه عریض و طویل مطالبه می شود که البته امکان برآورده شدن آنها هم کار سختی است.
وی با بیان اینکه علی اصغر فانی یکی از واجد صلاحیت ترین وزرایی است که از دل آموزش و پرورش بیرون آمده و خودش کارشناس است، یادآورشد: ضمن اینکه استیضاح حق نمایندگان است اما با در نظر گرفتن گستره آموزش و پرورش باید به وزیر فرصت داده شود تا بخشی از دیدگاه ها و برنامه های ارایه شده خود به مجلس شورای اسلامی را عملیاتی کند.
معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد که پس از اجرای برنامه ها اگر اهداف به دلایل مختلف محقق نشد آن هنگام است که نمایندگان می توانند از وزیر آموزش و پرورش درباره عملکردش سوال کنند.
عابدینی اضافه کرد: به نظر می رسد با توجه به اینکه مدت زمان طولانی از آغاز فعالیت دولت یازدهم و وزارت فانی نمی گذرد ورود به این فضا زود باشد.
وی با اشاره به اینکه کار آموزش و پرورش همانند رشد یک کودک است و ما نمی توانیم در رشد یک کودک تعجیل کنیم، اظهار داشت: اگر در انجام برنامه های آموزش و پرورش شتاب زده وارد شویم مثل این است که جوانه یک گیاه را قبل از اینکه به مرحله جوانه زدن برسد از زیر خاک بیرون آورده ایم که در این صورت این جوانه می خشکد.
معاون امور کمیسیون های شورای عالی آموزش و پرورش تعجیل در اجرای برنامه ها و اهداف تعیین شده در آموزش و پرورش را آفت دانست و گفت: اگر در امر تعلیم و تربیت نگاهمان این باشد که کارها بعد از تنها چند ماه به ثمر بنشیند و نتیجه آن برای ما کاملا مشهود باشد لازمه آن این است که مسوولان را به سمت آمارسازی و ارایه گزارش های غیر واقعی سوق دهیم.
عابدینی یادآورشد: لذا برای بازدهی مناسب و کارآمد، فرآیند امور باید با صبر و حوصله پی گیری شود و اگر اهداف درستی را ترسیم کنیم، الگوی مناسبی را پیش گرفته و مطمئن خواهیم شد به ثمر می نشیند ولی اگر توقع داشته باشیم بلافاصله از فعالیت ها نتیجه بگیریم نه آن کسی که انتظار دارد به هدفش می رسد و نه آن کسی که مجری است.
وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش با سازمان های دیگر و جاهایی که زود بازده هستند باید متفاوت دیده شود.
فراهنگ (4)**1883**1588
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن