تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري اينترنت از سوي مخابرات تهران در هاله اي از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ اسفند ۱۳۹۲ (۸:۲۶ق.ظ)
واگذاري اينترنت از سوي مخابرات تهران در هاله اي از ابهام گروه صنعت وتجارت
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اکنون در دنياي پرشتاب توسعه الکترونيکي شهرها، واگذاري اينترنت پرسرعت به شهروندان کاملا ساده و بسيار آسان است اما همچنان شاهد مشکلات عديده اي در کلان شهرهاي کشور به وِيژه شهر تهران در خصوص واگذاري ها هستيم.
مسوولان مخابرات هميشه در نشست ها و برنامه هاي خبري خود اعلام مي کنند که در تمام مناطق تهران واگذاري اينترنت پرسرعت ادامه دارد و حتي به روستاهاي دور دست هم اينترنت واگذار مي شود، اما اين موضوع در حالي بيان مي شود که مناطقي در تهران وجود دارد که از سوي مخابرات به آن ها اينترنت داده نمي شود و براي همين اساس بر آن شديم تا با مراجع به يکي از مراکز مخابرايت با مشکلات اين مناطق آشنا و موضوع را براي تنوير افکار عمومي و تصميم گيري مسئولين در اين خصوص بيان کنيم.
مرکز مخابراتي بعثت در منطقه 16 تهران قرار دارد و جز مناطق محروم و نيزامند رسيدگي بيشتر از سوي مسئولان است، در آنجا يکي از مراجعين در گفتگو با خبرنگار ما اظهار مي کند: مسوولان اين مرکز مخابراتي اعلام مي کنند که اينترنت پرسرعت به شما تعلق نمي گيرد چون مشکل فني در کوچه شما وجود دارد.
وي عنوان مي کند: البته پس از پي گيري هاي فراوان قول داده شد که در عرض زمان کوتاهي مسائل فني رفع شود و اينترنت بعد از چند هفته به ساکنين اين منطقه تعلق گيرد، اما بعد از گذشته چند ماه هنوز مشکل اينترنت برخي کوچه هاي منطقه رفع نشده است و امروز هم همان ادعاها را تکرار مي کنند.
وعده هاي تکراري مسئولين و تبليغات سراسري آن در خصوص پيشرفت ها و توسعه ها و عدم انجام آن از سوي متوليان مي تواند حس بي اعتمادي را در اين خصوص ايجاد کنند، بهتر آن است ضمن شفاف سازي موضوع مشکلات واگذاري اينترنت پرسرعت به شهروندان هرچه زودنتر تسريع شود.

سميه کرکوند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن