تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی در اصفهان / بازار بورس لوزام خانگی در هاله‌ای از ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان زاد مهر در گفتگو با مهر:
افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی در اصفهان / بازار بورس لوزام خانگی در هاله‌ای از ابهام
اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استان اصفهان گفت: هم‌اکنون در برخی از برندهای لوازم خانگی شاهد افزایش قیمت هستیم و اینکه شاهد بازار بورس در لوزام خانگی باشیم یک شک و احتمال است.



اکبر زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی در شهر اصفهان در روزهای پایانی سال اظهار داشت: افزایش قیمت در این اجناس به صورت هماهنگ و کلی در تمام اقلام دیده نمی شود.  وی بیان داشت: به موازات افزایش قیمت در برخی از برندها در برخی از اجناس مانند تلویزیون که قیمتی بین 5 میلیون و 200 دارد با یک تخفیف 700 تا 800 هزار تومانی مواجه ایم. رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی استان اصفهان ادامه داد: در زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در اصفهان برنامه‌ای نداریم اما سعی شده در  حال حاضر قیمت‌ها ثابت بماند. وی تاکید کرد: اینکه در آینده شاهد یک نوع بازار بورس لوزام خانگی و گرایش عمده مردم به سمت این نوع محصولات و گران شدن آن باشیم هنوز پیش بینی نشده است و همه منتظر پیشرفت روند مذاکرات هستیم. زادمهر گفت: در صورت برداشتن تحریم‌ها و واردات لوازم خانگی از کشورهای اروپایی به طور قطع با افت قیمت روبرو می‌شویم هر چند امروزه چین هم به بازارهای اروپایی هم رخنه کرده است. وی یادآور شد : در صورت آزاد شدن واردات لوازم خانگی از دیگر کشورها به ایران قیمت اجناس در گمرک افزایش می‌یابد که باید نحوه قیمت‌گذاری به گونه‌ای باشد که برای توزیع کننده و تولید کننده و فروشندگان لوازم خانگی صرفه اقتصادی داشته باشد. زاد مهر ابراز داشت: هم‌اکنون در برخی از برندهای لوازم خانگی شاهد افزایش قیمت هستیم و اینکه شاهد بازار بورسی در لوزام خانگی باشیم یک شک و احتمال است. وی گفت: در خصوص وضعیت قیمت لوازم خانگی و فروش آن در سال 93 از هم‌اکنون نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد.
 


۱۳۹۲/۱۲/۷ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن