تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803875291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 93 آغاز اجرای برنامه های توسعه خراسان شمالی توسط دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سال 93 آغاز اجرای برنامه های توسعه خراسان شمالی توسط دولت است بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: سال 93 آغاز اجرایی شدن برنامه های توسعه استان توسط این دولت است.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی در روز دوشنبه، ˈسید علی اکبر پرویزیˈ در نشست اعضای شورای شهر بجنورد با وی،گفت: تاکنون اجرای پروژه های عمرانی از جمله در شهر بجنورد در ایجاد پل در چهار راه شهدا، توسعه فرودگاه، پی گیری انتقال پادگان ارتش، پروژه های مهار سیلاب، اصلاح دریافت عوارض و توجه به مناطق محروم شهری، پیشرفت نسبی داشته است.
وی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بین مسوولان دستگاه های اجرایی با مردم، پیشنهاد کرد: نشست ها با اعضای شورای شهر فعال تر از قبل تدوام یابد.
پرویزی همچنین با تشریح وضعیت زمین های مناطق مختلف شهر بجنورد، گفت: کمیسیون ماده 99 را باید فعال کرد زیرا در حریم شهری، زمین ها یا دولتی است یا کشاورزی و برای اراضی دولتی باید مجوز گرفته شود ولی در خصوص اراضی کشاورزی تغییر کاربری آن ها ممنوع است.
وی بر لزوم ایجاد زیر ساخت فناوری اطلاعات به منظور ایجاد شهر الکترونیک و ارایه خدمات از این طریق تاکید کرد و افزود: متاسفانه هنوز اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است.
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: امسال 39 میلیارد ریال اعتبارات از سازمان همیاریها به شهرداریهای استان پرداخت شده است در حالی که سال قبل این رقم 25 میلیارد ریال بوده است.
ˈمحمدحسن علی نیاˈ افزود: اعتبارات پرداخت شده از سازمان همیاریها به شهرداریهای استان در سال جاری از 60 درصد رشد نسبت به سال قبل برخوردار است.
وی گفت: همچنین 77 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و 13 میلیارد ریال از محل عوارض آلایندگی جذب شده است.
رییس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز گفت: تلاش اعضای شورای شهر و شهرداری برای پیشرفت پروژه های شهری به اجرا درآمده، است ولی مشکلات متعدد سرراه اجرای پروژه های شهری وجود دارد.
ˈمهدی محمدیˈ با قدردانی از اقدام استاندار در خصوص تامین اعتبار و وام برای اجرای پروژه پل چهارراه شهدای این شهر، افزود: اگر کمک استاندار نبود پروژه مزبور در این حد پیشرفت نداشت و امیدواریم سال آینده اجرای آن به اتمام برسد.
وی با تاکید بر لزوم اقتصادی کردن مسیرهای تردد زائران و مسافران عبوری از این شهر، افزود: کنارگذر جدید سفر هموطنان را برای بجنورد غیر اقتصادی می کند و باید در این خصوص تدبیر موثر اندیشیده شود.
شهردار بجنورد نیز با قدردانی از نگاه ویژه استاندار به عمران و آبادانی این شهر،، گفت: در طرح انتقال پادگان، ثروت پایداری را برای این بجنورد فراهم کرد.
ˈروح الله براتیانˈ افزود: بودجه سال آینده شهرداری به نسبت سال جاری 300 درصد افزایش پیش بینی شده است ولی تحقق آن نیازمند نلاش و حمایت دارد.
شهردار بجنورد همچنین به مطالبات شهرداری از نهادهای استان اشاره کرد و گفت: شهردار سعی می کند مطالبات خود را از نهادهای استان به صورت توافقی وصول کند ولی باید مسوولان نهادها خود را ملزم به پرداخت مطالبات شهرداری برای عمران شهری بدانند.
شهر الکترونیک، مشاغل آلاینده، گردشگری، بیکاری، شهرک گلستان، پارک های تفریحی بجنورد، مسکن و سکونتگاه های غیر رسمی، برخورد کارکنان ادارات با ارباب رجوع، جمع آوری زباله های شهری و بازیافت آن، طرح تفصیلی و بویژه مشکلات محدوده مرقد مطهر امامزاده ˈسید عباسˈ (ع) از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهر 210 هزار نفری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است. ک/1
623
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن