تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: دولت را باید در اجرای هدفمندی یارانه ها کمک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: دولت را باید در اجرای هدفمندی یارانه ها کمک کرد بجنورد - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت را باید در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها کمک کرد.


به گزارش ایرنا ˈموسی الرضا ثروتیˈ روز پنجشنبه در نشستی خبری، گفت: اختصاص 100 هزار میلیارد ریال به بخش بهداشت و درمان و افزایش پوشش بیمه سلامت و درمان و 100 هزار میلیارد ریال به بخش حمایت از تولید و حمل و نقل از جمله مزایای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه در کشور است.
وی اختصاص 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای پوشش بیمه بیکاری را از دیگر مزایای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها برشمرد و افزود: دولت قول داده است پوشش بیمه بیکاری را سال آینده در کشور اجرایی کند.
به گفته وی، قانون بیمه بیکاری از دو سال قبل قابل اجرا بود ولی دولت آن را اجرا نمی کرد.
ثروتی به بودجه سال 93 کشور اشاره کرد و افزود: برای سال آینده دو میلیون و 110 هزار میلیارد ریال بودجه از محل منابع عمومی درنظر گرفته شده است که 800 هزار میلیارد ریال آن از محل فروش نفت باید تامین شود.
وی گفت: در تحقق این بودجه، وابستگی به نفت نسبت به سال 92، بیشتر شده است.
وی در خصوص بودجه سال آینده استان خراسان شمالی نیز افزود: افزون هزار و 170 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی از طریق لایحه دولت و 762 میلیارد و 430 میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی در نظر گرفته شده است.
ثروتی افزود: علاوه بر این از محل اعتبارات سفر رهبری هم برای سال 93 به این استان هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.
وی گفت: هزینه کرد اعتبارات سفر رهبری در بخش هایی از جمله ساخت پروژه های آبرسانی، بیمارستان 285 تختخوابی امام رضا (ع) بجنورد، ساخت 600 واحد مسکونی ارزان قیمت در بجنورد، 100 واحد مسکونی ارزان قیمت توسط بنیاد مسکن، برق رسانی، ساخت مدرسه ، توانمندسازی شرکت های تعاونی زنان عشایر استان، راه سازی و احرای طرح هادی روستایی در استان است.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال 519 دانش آموخته استان در نهادهای استان در سال 93 خبر داد و گفت: این دانش آموختگان تمامی مراحل آزمون استخدامی ادارات را گذرانده و در انتظار دعوت به کار هستند.
ثروتی به تاخیر در اجرای پروژه راه آهن گرگان – بجنورد – مشهد در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده قرار است از شنبه هفته آینده اجرای این پروژه در بجنورد توسط پیمانکار آن به صورت رسمی آغاز شود.ک/2
623
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن