تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813214667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه کنکور خلخال 10 پله سقوط کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رتبه کنکور خلخال 10 پله سقوط کرد خلخال ، اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش خلخال گفت: در شش سال گذشته رتبه کنکور خلخال با 10 پله سقوط از رتبه اول استان به رتبه دهم نزول کرده است.


به گزارش ایرنا ، اردشیر رشیدی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خلخال افزود: منطقه آموزش و پرورش خلخال در مدت سال های 84 تا 86 به طور سه سال متوالی رتبه اول استان از لحاظ تعداد قبولی های آزمون سراسری کنکور و پذیرفته شدگان به دانشگاه های معتبر دولتی را به خود اختصاص داده بود.
وی گفت: این رتبه از سال 87 رو به نزول گذاشته و برخی از عوامل موجب کاهش رتبه این منطقه از اول استانی به دهم استانی در سال تحصیلی گذشته شده است.
وی افزود: کارگروهی متشکل از کارشناسان آموزشی برای شناسایی علل و عوامل کاهش رتبه کنکور خلخال در بین مناطق مختلف استان تشکیل شده که پس از بررسی موضوع را به اطلاع اعضای شورای آموزش و پرورش خلخال خواهند رساند.
وی افزود: از همه مدیران ، معلمان ، فرهنگیان و نیز دانش آموزان و اولیای آنها انتظار می رود با تلاش مضاعف در تعلیم و تربیت برای ارتقای سطح آموزشی این منطقه و بازگشت به سال های اوج گذشته مدیریت آموزش و پرورش خلخال را یاری کنند.
وی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور امسال در هفته جاری در خلخال خبر داد و گفت: این همایش پس از دو سال توقف امسال برگزار ی شود.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب پروژه های عمرانی مقاوم سازی مدارس خلخال اظهار کرد:
نیمه کاره رها شدن این پروژه ها موجب کمبود فضای آموزشی و دو نوبته شدن کار برخی از مدارس در خلخال شده است.
وی افزود: در مواقعی مدارس نمونه دولتی خاص با مدارس عادی ادغام شده و کار آموزش دانش آموزان را با مشکل جدی مواجه کرده است.
وی گفت: از هشت پروژه مقاوم سازی شروع شده توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در خلخال در دو سال گذشته تنها دو پروژه تکمیل و مورد بهربرداری قرار گرفته و شش پروژه بزرگ و اساسی مدارس خلخال نیمه کاره رها شده است.
وی بیان کرد: امسال هیچ اعتباری برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه ها در نظر گرفته نشد.
وی گفت: در صورت تحویل مدارس در حال مقاوم سازی از سوی اداره کل نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس استان مشکل کمبود فضای آموزشی در خلخال برطرف و از طرفی همه مدارس نیز به صورت تک نوبته فعالیت خواهند کرد.
7119/594/530
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن