تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803315292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين خانه خورشيدي شهر تهران نقطه شروع ترويج فرهنگ حفظ محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۳۵ب.ظ)
شهردار منطقه 16: اولين خانه خورشيدي شهر تهران نقطه شروع ترويج فرهنگ حفظ محيط زيست شهردار منطقه 16به بهانه يک سالگي اولين خانه خورشيدي شهر تهران که در محله علي‌آباد قرار دارد از اين خانه بازديد و آنرا نقطه شروع و عامل محرک توجه به موضوعات زيست محيطي عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهندس سيد محسن اسدي در بازديد از اولين خانه خورشيدي شهر تهران که امروز خانه محيط زيست پهنه جنوب تهران ناميده مي‌شود ضمن تبريک روز درختکاري گفت: اميدوارم کارهاي نمادين ما در حوزه محيط زيست در آينده نزديک از آنچنان فراگيري برخوردار باشد که دغدغه و نگراني ما در حوزه محيط زيست برطرف شود.
وي افزود: با توجه به اهميت موضوعات زيست محيطي و بحث‌هاي مربوط به انرژي که جز يکي از مآموريت‌ها و دغدغه‌هاي ويژه شهرداري تهران است ،به اين موضوع پرداختيم و در سال گذشته اولين خانه خورشيدي شهرداري را در يکي از بوستان‌ها که به نوعي در يکي از آلوده‌ترين نقاط منطقه به لحاظ مشکل آلودگي هوا قرار دارد افتتاح کرديم.
مهندس اسدي عنوان کرد: اميدواريم اين اقدام يک نقطه شروع و عامل محرک براي توجه و پرداخت بيشتر به موضوع زيست محيطي و انرژي خدادادي باشد.
اسدي در ادامه به وظيفه اين خانه خورشيدي اشاره و عنوان کرد: وظيفه اين خانه خورشيدي انجام کارهاي فرهنگي براي آگاه‌تر کردن مردم به مسائل زيست محيطي است که طي يکسال گذشته اقدامات خوبي انجام شده و تلفيق فعاليت‌هاي اين مرکز با فعاليت‌هاي سراي محله باعث شده که درصد بالايي از آموزش‌هاي عمومي و شهروندي ما در موضوعات زيست محيطي متمرکز شود.
شهردار منطقه16 سپس به برنامه‌هاي آينده اشاره کرد و گفت: اين خانه خورشيدي به عنوان يک نقطه شروع و محرک براي ترويج فرهنگ حفظ حفاظت از محيط زيست است و هدف از احداث اين مجموعه اين است که ما توجه به موضوعات زيست محيطي را به عنوان يک فرهنگ عمومي در عرصه عمل تبديل کنيم.
وي افزود: بايد همه تلاش کنيم بستر مناسب را براي زندگي سالم‌تر فراهم کنيم و در اين نمادي که سال گذشته به دست ما رسيده مي بايست به نوعي امانت داري کنيم.
اسدي در ادامه تصريح کرد: اهميت اين موضوع در سطح منطقه باعث شده که اين مرکز به عنوان اولين مرکز در سطح تهران و مناطق تهران افتتاح شود و بناييست که در آن همه استانداردهاي ملي در مبحث 19 مقررات ساختمان‌ رعايت شده و در ساخت اين ساختمان تمام انرژي‌ها الکتريکي، گرمايشي و سرمايشي از انرژي خورشيدي استفاده شده است.
وي در پايان خاطرنشان کرد: شهرداري تهران طي سال‌هاي گذشته توجه ويژه‌اي به اين موضوع داشته و توسعه استفاده از انرژي خورشيدي در سطح پارک‌ها و مراکز عمومي شهر هم که از سال‌هاي قبل شروع شده با شدت بيشتري ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن