تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802206448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهکاران بزرگ شهرداری تهران به شورای شهر معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بدهکاران بزرگ شهرداری تهران به شورای شهر معرفی شدند تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه تخفیف هایی در دیرکرد بدهی بدهکاران شهرداری تهران در نظر گرفته شده است افزود: تا کنون اسامی 15 بدهکار بزرگ شهرداری به شورا معرفی شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ علیرضا دبیرˈ در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمام کمیسیون های تخصصی درتصویب بودجه شهرداری تهران نقش داشته اند افزود: با توافق کمیسیون های تخصصی بودجه برخی قسمت ها افزایش یافت.
وی گفت: برای مثال نگه داشت پارک پردیسان طبق توافق شهرداری و محیط زیست به شهرداری واگذار شده بود که در ابتدا در لایحه بودجه 93 شهرداری برای نگه داشت این پارک 20 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که با تعامل و همکاری کمیسیون خدمات شهری مبلغ 50 میلیارد تومان برای نگهداری پارک پردیسان تصویب شد.
دبیر بیان کرد: در بودجه سال 93، شش حوزه ماموریتی فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل، خدمات شهری، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری و مدیریت هوشمند سازی پیش بینی شده است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران افزود: از کل بودجه 15 هزار و 845 میلیارد تومان شهرداری در سال 93، 15 درصد به حوزه فرهنگی و اجتماعی، 39 درصد به حمل و نقل، 18 درصد به خدمات شهری، 3 درصد به ایمنی و مدیریت بحران، 3 درصد به شهرسازی و معماری و 26 درصد به مدیریت هوشمند سازی اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: کمک به ساخت و توسعه مساجد از جمله برنامه های پیش بینی شده در بودجه سال 93 شهرداری تهران است که در این زمینه نسبت به گذشته 354 درصد رشد داشته ایم.
دبیر خاطر نشان کرد: در بودجه مناطق نیز نسبت به سال 92 ، 72 درصد رشد و در بودجه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران نیز 193 درصد رشد داشته ایم.
وی با بیان اینکه در بودجه کاهش فاصله شمال و جنوب در نظر گرفته شده افزود: در سال گذشته بودجه مناطق جنوبی 38 درصد و امسال 46 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به لایحه هایی که در مدت گذشته در این کمیسیون بررسی و به صحن شورا ارائه شد خاطرنشان کرد: تعیین قیمت بلیت های اتوبوس، مترو و تاکسی یکی دیگر از موضوعاتی بود که در چند ماه گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری شد و در نهایت قیمت تاکسی 25 درصد بلیت مترو 15 درصد و بلیت اتوبوس 18.5 درصد در سال آینده رشد خواهد داشت.
وی با بیان تسهیلات درنظر گرفته شده برای سال آینده در بودجه گفت: در بودجه سال 93 تسهیلاتی در بخش حمل و نقل برای خانواده های شهدا، جانبازان 75 درصد، دانشجویان و معلولان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان بودجه سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: در بودجه 42 میلیارد تومان برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی، 10 میلیارد تومان برای مطالعه و احداث 4 مرکز بازپروری معتادان، 4 میلیارد تومان برای ساخت 2مرکز نگهداری زنان آسیب دیده و 3 میلیارد تومان نیز برای احداث 10 مرکز برای ساماندهی کودکان کار درنظر گرفته شده است.
وی همچنین افزود: در بودجه برای کمک به تاکسی رانان مبلغ 10 میلیارد تومان، کمک به شرکت اتوبوس مبلغ 378 میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: 350 میلیارد تومان نیز برای خرید اتوبوس در بودجه 93 پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات این کمیسیون تعیین بودجه برای شرکت ها و سازمان های وابسته به شهرداری بود، گفت: در حالی بودجه شرکت شهربان در چند ماه گذشته در کمیسیون به تصویب رسید که برای این مجموعه 38 میلیارد تومان اختصاص داده شده بود.
دبیر با اشاره به درآمدهای ناپایدار شهرداری تهران بیان کرد: در بودجه سال آینده برای درآمد های ناپایدار از جمله فروش تراکم و تغییر کاربری تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 15 شرکت و فرد به شهرداری بدهکار هستند، گفت: این در حالی است که از این تعداد سه شخص و مابقی شرکت هستند.
دبیر همچنین با بیان اینکه برای توسعه حمل و نقل عمومی باید دولت همکاری کند افزود: در دولت گذشته این همکاری و تعامل وجود نداشت اما در دولت یازدهم با توجه به تعامل با شورای شهر و شهرداری پیش بینی می شود، دولت حمایت ویژه ای را از بخش حمل و نقل عمومی در سال آینده داشته باشد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همچنین در پاسخ به سوالس مبنی بر احتمال افزایش هزینه های حمل و نقل با اجراز فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سال آینده گفت: پس از اجرای فاز دوم شهرداری تهران به صورت لایحه افزایش نرخ حمل و نقل عمومی را به شورا دهد و در نهایت شورای شهر و با توجه به شرایط مردم تصمیم گیری می کند.
وی همچنین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتباراتی نیز برای کمک به راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده گفت: البته در روزهای جاری در خصوص بازشدن برخی از مسیرهای BRT برای خودروهای شخصی از راهنمایی و رانندگی انتقاد داریم و امیدواریم در این خصوص تجدید نظر شود.
تهرام/7244/564
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن