تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802793772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه سازمان های غیردولتی زنان درباره سفر هیات اروپایی به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیانیه سازمان های غیردولتی زنان درباره سفر هیات اروپایی به ایران تهران - ایرنا - 57 سازمان غیردولتی زنان بیانیه ای در مورد دیدار هیات های اروپایی از جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند.


به گزارش ایرنا از بسیج زنان کشور، در این بیانیه که روز دوشنبه منتشر شد، آمده است: ورود هیات بلندپایه اروپا به کشور، برای ما یک موفقیت دیپلماتیک و برای غرب، فرصت اعتماد سازی را فراهم می کند تا با دوری جستن از شیطنت های خارج از عرف و رعایت ضوابط قانونی، با احترام متقابل راه های مذاکرات را هموار کند زیرا حرکات خارج از شئون دیپلماتیک و نتایج ناشی از آن آتشی است که پیکره اعتماد سازی را می سوزاند و دودش به چشمان خود غرب می رود.
57 سازمان غیردولتی زنان در بیانیه خود با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار یکی از مؤثرترین، قدرت های ایمانی و اعتقادی جهان محسوب می شود، افزودند: این قدرت معادله استکبار را در راهبردی بین المللی در هم پیچیده و موفقیت ها علمی، سیاسی، اجتماعی و دستاوردهای بی نظیر ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی در بحبوحه هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های شدید بین المللی، ایمان قوی، عزم راسخ و اقتدار ملتی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشته و راهی جز فرودآوردن سر تسلیم در برابر خواست ملتی مقتدر برای دشمنان این مرز و بوم باقی نگذاشته است.
در ادامه بیانیه مزبور آمده است: ایران اسلامی به رهبری آیت الله خامنه ای با بصیرت همچنان راه خود را به سمت خودکفایی و بومی سازی علوم مختلف از جمله دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، خودکفایی در عرصه فن آوری های نظامی ... بر می دارد و در این مسیر زنان و مردان ایران زمین دوش به دوش یکدیگر پایه ها ایرانی سربلند و آزاد را مستحکم تر می کنند.
بعد از دیدار هیات بلندپایه پارلمانی اروپا با برخی سران فتنه و بی احترامی آنان نسبت به مسوولان نظام ما و واکنش مردم نسبت به این حرکت خارج از شئون دیپلماتیک، اکنون از «کاترین اشتون» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا انتظار نمی رود که راه غلط پیموده دوستان خود را به گونه ای دیگر در لوای شعار «حقوق بشر» که دست مایه ای قدیمی و نخ نما شده برای فشار علیه کشور ماست به سراغ کسانی برود که در ذهن مردم ایران مغضوب و نماد فتنه گری محسوب می شوند.
57 سازمان غیردولتی زنان در ادامه بیانیه خود افزودند: دیدار با زنان فعال در حوزه فمنیسم، نشستن پای صحبت های آشوبگران و فتنه گران، دیدار با چهره های زن شناخته شده در فعالیت های ضد ارزش های انقلاب اسلامی و نتیجه گیری از صحبت های آنان برای نقض شدن یا نشدن حقوق بشر در ایران به مثابه فردی می ماند که خود به قاضی برود و خود هم از آن راضی برگردد. این حرکت و نتایج ناشی از آن آتشی که پیکره اعتماد سازی را می سوزاند و دودش به چشمان خود غرب می رود و گزینه های خنده آور و جاهلانه آمریکا را به بازی می گیرد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما زنان فعال سازمان های غیردولتی ضمن اعتراض به این دیدار های مکرر اعضای بلندپایه اروپایی با سران فتنه و زنان حاضر در فتنه سال 88 اعلام می کنیم برای سنجش میزان حضور زنان مسلمان ایران در جامعه، برخورداری از شأن بالای انسانی زن در ایران با هیات های اروپایی با زنان نمونه در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ما دیدار داشته باشند.
57 سازمان غیردولتی زنان در پایان بیانیه افزودند ، مدعیان حقوق بشر به خصوص مدافعان حقوق زنان در اروپا را به تحقیق و تفحص در کشورهای خودشان دعوت می کنیم زیرا به نظر می رسد آنها کور خود و بینای دیگران هستند. همچنین خواستار دقت نظر بیشتر دستگاه های نظارتی بر دیدارهای مهمان های خارجی مخصوصا هیات های اروپایی و برخورد قاطعانه آنها با عاملان اینگونه دیدار ها هستیم.
موسسه های حامیان ایتام، جمعیت آفتاب، فرهنگی ورزشی طراوت، خیریه ام البنین، رهپویان فرهنگ و هنر، علمی پژوهشی مصباح اندیشه، مشکات اندیشه ،میثاق منتظران، عصر روشنایی، بانوان سفیر کوثر، جلابیب حجاب برتر، تیام، فرهنگی اجتماعی رهپویان قائم آل محمد(عج)، خیریه حسنا، فرهنگی ورزشی دین یاد، اطلاع رسانی زنان کشور، زنان ایثارگر، خیریه فاطمه الزهراء(س)، خیریه حضرت علی(ع)، فرهنگی هنری کاربردی خیبر، فرهنگی هنری کاربرد خیبر، فرهنگی هنری ندای بشری، خیریه بهار سبز امید، خیریه قدر علوی، نور آتی، راه پویای زندگی،
زنان کارآفرین، زنان نیکوکار، خیراندیش ، زنان خلیج همیشه فارس،
انجمن های ورزشی سلامت، بانوان نعیما، بیان،زنان اهل بیت(س)، ورزش دوستان تکین ویژه بانوان، جامعه المصطفی العالمیه، ، بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی، شبکه فعالین ازدواج(شفا)، جمعیت زنان ایثارگر، کانون مشکوه نور، کانون پژوهشی اجتماع فرهنگی طلیعه رویش، جمعیت آیه های ایثار و تلاش، بسیج خواهران دانشگاه های تهران، جمعیت زنان انقلاب اسلامی، خانه خبرنگاران زن ایرانی، مجمع بانوان عضو شورای اسلامی کشور، جنبش سبز علوی، کانون فرهنگی بانوان مجتهده امین، کانون جوانان یاوران، انجمن حنیف، جمعیت زنان پیام آور، شبکه سازمان غیبر دولتی زنان، کانون اندیشه ولایت، شبکه سازمان غیر دولتی زنان، کانون اندیشه ولایت، «ان جی او» زنان منتظر، یاران شهر آفتاب از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند.
اجتمام(1)**1880**1071**1436
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن