تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819471920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين دوره هفته هاي فرهنگ رضوي در 5 نقطه کشور برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۲۹ب.ظ)
دبير جشنواره امام رضا (ع) مطرح کرد: سومين دوره هفته هاي فرهنگ رضوي در 5 نقطه کشور برگزار مي شود سومين دوره هفته‌هاي فرهنگ رضوي بهار و تابستان 93 در 5 نقطه کشور برگزار خواهد شد که حضور خطيبان توانمند، قاريان بين‌المللي و مداحان و شاعران آئيني برجسته از ويژگي‌هاي بارز برنامه‌هاي سومين دوره هفته‌هاي فرهنگ رضوي است.
به گزارش موج به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رساني بنياد بين‌المللي امام رضا (ع)، نشست ستاد هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي با حضور سيدجواد جعفري مديرعامل بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) و استان‌هاي هاي مجري برگزاري هفته‌ها در محل دفتر مرکزي اين بنياد در مشهد برگزار شد.
جعفري در ابتداي اين نشست ضمن قدرداني استان‌هاي هاي کرمان، کرمانشاه، اردبيل و قزوين که هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي خواهند بود، به راهبرد اصلي برگزاري هفته‌ها ها اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلي برگزاري هفته‌ها ها آن است که فرهنگ و معارف رضوي در طول سال در کشور جريان يابد و فرهنگ اهل‌بيت در کانون توجه نهادها و دستگاه‌هاي مختلف فرهنگي کشور بيش از پيش قرار گيرد.
وي با بيان اين‌که فرهنگ رضوي بايد به گفتمان روز جامعه تبديل شود، افزود: فرهنگ عمومي جامعه ما بايد همان فرهنگ رضوي باشد که براي قرار گرفتن در اين هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي هر ساله در استمرار دهه کرامت که همه کشور شادمان از ميلاد باسعادت امام رضا (ع) است، در نقاط مختلف برگزار مي‌شود.
دبير جشنواره بين المللي امام رضا (ع) با اظهار اين که در سومين هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي انتظار است با بهره گرفتن از تجربيات گذشته برنامه‌هاي هاي هفته‌ها به نحو شايسته‌اي برگزار شود، تصريح کرد: در راستاي برگزاري مطلوب سومين هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي که در پنج نقطه کرمان، جنوب کرمان، کرمانشاه، قزوين و اردبيل برگزار خواهد شد از ماه‌ها نشست‌هاي هاي کارشناسي متعددي در بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) برگزار گرديد تا از نظرات کارشناسي صاحب‌نظران در اين زمينه استفاده شود.
جعفري تاکيد کرد: حضور خطيبان و سخن رانان عالم و توانمند، قاريان بين المللي و مداحان و شاعران آئيني برجسته برنامه‌هاي هاي متنوع سومين هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي ويژگي‌هاي هاي بارز اين دوره خواهد بود.
در ادامه اين نشست حجت‌الاسلام دکتر مصطفي فقيه اسفندياري رئيس هيات علمي بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) با بيان اين که انسان با وجود دارا بودن حجت باطني، هيچ گاه مصون از اشتباه و بي نياز از هدايت وحياني نيست، گفت: به همين دليل ما مامور به تبعيت آموزه‌هاي وحياني رسول خاتم و بعد هم ائمه اطهار هستيم.
فقيه اسفندياري با تاکيد بر اين‌که شناخت دقيق معارف رضوي و ترويج آنمهم‌ترين ترين هدف هفته‌هاي هاي فرهنگ رضوي است، گفت: ما در بنياد بين‌المللي امام رضا (ع) به دنبال آن هستيم که معارف رضوي شناسايي و تبديل به گفتمان شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن