تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای شهر همدان مصوبه احداث پردیس سینمایی را تا حصول نتیجه دنبال می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان رضایی:
شورای شهر همدان مصوبه احداث پردیس سینمایی را تا حصول نتیجه دنبال می کند
همدان - خبرگزاری مهر: رئيس كميسيون اقتصاد سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي گفت: شورای شهر همدان مصوبه احداث پردیس سینمایی را تا حصول نتیجه دنبال می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، علي رضايي ظهر دوشنبه در كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شورای شهر همدان پيرامون بررسي طرح سرمايه‌گذاري اسپاي‌باران، پرديس سينمايي و مرواريد غلطان غرب با بيان اين مطلب افزود: شوراي چهارم پيگير مصوبه احداث پردیس سینمایی است. وی یادآور شد: پس از تصويب طرح در شوراي سوم مقرر شد زميني برای اين امر تحويل سرمايه‌گذار شود كه زمين مورد نظر در حال حاضر در اختيار تعاوني نيروي انتظامي است. رضایی اضافه كرد:‌ تعاوني نيروي انتظامي مكلف شده پس از آماده شدن زمين را به شهرداري تحويل داده و شهرداري جهت احداث پرديس سينمايي آن را به ارشاد واگذار كند. رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان همچنین گفت: به زودي مجموعه اسپا باران توسط سرمايه‌گذار بخش خصوصي در همدان راه‌اندازي مي‌شود. وی اظهار داشت: اسپا محلي براي ارائه خدمات آرامبخش جهت افزايش سلامتي و تندرستي شهروندان است. رضايي با بيان اينكه مجموعه اسپاي‌باران شامل حمام، جكوزي، سونا، ماساژ، مراقبت از پوست و بدن و... است، افزود: اين مجموعه در منطقه بلوار جانبازان احداث شده و به طور مستقيم و غيرمستقيم اشتغالزايي 50 نفر را به دنبال دارد. وي اضافه كرد: براي راه‌اندازي مجموعه اسپاي‌باران 45 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده است. سرمايه‌گذار مجموعه اسپاي‌باران نیز در این جلسه گفت: اين مجموعه با حضور نيروهاي متخصص راه‌اندازي مي‌شود. علی شاه‌نظري از آماده شدن نقشه‌هاي معماري پروژه پرديس سينمايي خبر داد و افزود: مشكل اصلي در حال حاضر موضوع تحويل زمين جهت احداث پروژه است.  


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن