تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802817838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان کرمان بر برخورد با سد معبر کنندگان تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دادستان کرمان بر برخورد با سد معبر کنندگان تاکید کرد کرمان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: شهرداری وظیفه دارد از معابر به عنوان ملک عمومی مراقبت کرده و با ممانعت از استفاده خصوصی نظم را در این معابر برقرار کند.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ˈیداله موحدˈ افزود: یکی از پدیده های نابهنجار شهر کرمان همانند برخی از شهر های دیگر انسداد معابر است.
وی ادامه داد: هر روزه در معابر شهری مردم با این مشکل مواجه هستند و شاید بتوان گفت که متاسفانه معضل سد معبر امری عادی جلوه می کند.
وی خاطرنشان کرد: روزانه بسیاری از مردم که در حال احداث و یا مرمت منازل خود هستند به نحو غیر متعارفی از معابر عمومی استفاده می کنند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان بیان کرد: واژه معبر به معنای محل عبور است و به محلی گفته می شود که برای عبور و مرور مردم از آن استفاده می شود و در محدوده شهرها بواسطه تفکیک اراضی در اجرای ماده 101 قانون شهرداری ایجاد می گردند.
وی تصریح کرد: برابر مقررات قانون شهرداری، کوچه های عمومی، میدان ها،پیاده روها، خیابان ها و بطور کلی معابر واقع در محدوده هر شهر مورد استفاده عموم است .
موحد ادامه داد: ملک عمومی محسوب و در مالکیت شهرداری قرار می گیرد و شهرداری وظیفه دارد از معابر عمومی به عنوان املاک عمومی حفاظت نموده و اجازه ندهد هیچ کس به این حقوق عمومی تعرض یا آن را مورد استفاده شخصی خود برای کسب و کار یا هر منظور دیگری قرار دهد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار کرد: شهروندان می بینند که به شیوه های مختلف از قبیل دست فروشان با پهن کردن بساط دستفروشی در معابر عمومی یا میادین شهری، نصب دکه های غیر مجاز، تخلیه مصالح ساختمانی یا ریختن نخاله، توقف اتومبیل یا حتی محل سکونت مبادرت به سد معبر می کنند.
موحد گفت: در واقع شهرداری تکلیف دارد از معابر به عنوان ملک عمومی مراقبت کرده و با ممانعت از استفاده خصوصی از آنها فراهم سازد .
دادستان عمومی و انقلاب کرمان ادامه داد: تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری ها ، شهرداری را مکلف کرده است از سد معبر جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن عمومی به وسیله مامورین خود راسا اقدام کند.
وی بیان کرد: واحدهای صنفی که بر خلاف مقررات با قرار دادن اشیا خود در معابر عمومی سطح این معابر را اشغال می نمایند، باید بدانند این رفتار شرعی و قانونی عملی خلاف و قابل مواخذه است.
موحد گفت: با توجه به اینکه در آستانه نوروز سال جدید قرار داریم و در این ایام تردد مردم در معابر عمومی برای خرید افزایش قابل توجهی می یابد، اقتضا دارد که واحد اجراییات شهرداری برای حل مشکل سد معبر جهت آسایش مردم و رعایت حقوق شهروندی تلاش مضاعفی داشته باشد، مردم،اصناف و نهادهای عمومی نیز حمایت لازم را بعمل آورند.ک/1
7440/2624
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن