تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805664444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر ترکیش ایرلانیز در استان کرمانشاه: آینده درخشانی در انتظار هواپیمایی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر ترکیش ایرلانیز در استان کرمانشاه: آینده درخشانی در انتظار هواپیمایی ایران است کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در استان کرمانشاه، آینده ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را درخشان ارزیابی کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعثمان شفق کوچک چالاکˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران خبرگزاری ها تاکید کرد که با اینکه ناوگان هوایی ایران در سال های اخیر همواره زیر تیغ تحریم های غرب بوده ولی بسیار فعال و قوی عمل کرده است که جای تبریک دارد.
وی اظهار کرد که آنچه نیاز ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی در مقطع زمانی حاضر است، ورود تجهیزات مدرن است که با برداشته شدن تحریم ها می توان این ابزار را بدست آورد اما یادمان باشد که مهم ترین سرمایه در سیستم هواپیمایی کشور ایران، وجود نیروهای انسانی با دانش و خبره است که می تواند منشا تحول و آینده درخشان آن باشد.
عثمان شفق در ادامه، با اشاره به گذشت یکسال از فعالیت شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در استان کرمانشاه به عنوان منطقه پروازی غرب ایران، در این مدت افزون بر 10 هزار مسافر توسط این شرکت هوایی بین المللی جابجا شده است.
وی هدف از برقراری پروازهای این شرکت از فرودگاه بین المللی کرمانشاه به مقصد استانبول و سایر کشورهای اروپایی و امریکا را انتقال مسافران به این کشورها و نیز آوردن مسافران کشورهای دیگر به ایران و کرمانشاه عنوان کرد که می تواند در رشد و شکوفایی اقتصادی این منطقه موثر باشد.
مدیرکل ترکیش ایرلاینز در کرمانشاه همچنین اعلام کرد که از وقتی که پروازهای ترکیش ایرلاینز به فرودگاه شهر کرمانشاه افزوده شده است، این فرودگاه وجهه بین المللی یافته و خدمات ما تنها به استان کرمانشاه محدود نشده بلکه سایر استان های همجوار مانند ایلام، کردستان، لرستان و همدان را نیز از این پروازها منتفع کرده ایم.
وی گفت: براساس سیاست های ترکیش ایرلاینز و با توجه به سطح درآمد و معیشت مردم ساکن در غرب ایران، نرخ بلیت های پروازی این شرکت از سایر ایستگاه ها پایین تر است و تداوم فعالیت شرکت ترکیش ایرلاینز در کرمانشاه موجب می شود که در سال های آینده کرمانشاه در کشورهای اروپایی و 250 مقصد پروازی این شرکت دارای وجهه بین المللی شود.
عثمان شفق با بیان اینکه این شرکت اکنون به دنبال سوددهی از پروازهای خود در استان کرمانشاه نیست، اظهار کرد که هرگاه پروازهای شرکت ما در کرمانشاه به صورت روزانه تبدیل شود و از لود مسافری مناسبی بهره مند شود، آنگاه می شود بر روی سوددهی این شرکت در غرب ایران، متمرکز شد اما اکنون در پی جا افتادن در غرب کشور ایران هستیم و همواره سعی مان بر این بوده که نقاط گردشگری و دیدنی استان کرمانشاه و همسایگانش را به سایر کشورهای دنیا بشناسانیم.
وی البته خواستار توجه جدی متولیان استان به تمهید زیرساخت های مناسب از جمله ساخت هتل های درجه یک، ترمیم بناهای تاریخی و ساماندهی محوطه های تاریخی - توریستی برای استقبال مهمانان خارجی شد.
مدیرکل ترکیش ایرلاینز در استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه ایران در فرودگاه کرمانشاه باشیم تا تسهیلی در فرایند ورود مسافران و گردشگران خارجی به غرب ایران باشد زیرا با این امکان بلافاصله می توان برای خارجی هایی که با پروازهای این شرکت وارد استان می شوند، ویزا صادر کرد.

* افزایش پروازها از 12 فروردین؛

عثمان شفق در ادامه، گفت: با تایید سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، پروازهای شرکت ترکیش ایرلاینز که اکنون دو بار در هفته است، از 12 فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی به سه سورتی و از اول ماه می میلادی نیز به چهار سورتی افزایش می یابد.
وی افزود: با این پروازها که قرار است در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه انجام شود، ساکنان استان کرمانشاه و سایر استان های غربی این امکان را خواهند داشت تا در یک روز بتوانند به استانبول بروند و شب همان روز با پرواز برگشت به کرمانشاه بازگردند.
وی همچنین از ایجاد دفتر کارگوترمینال در فرودگاه کرمانشاه در آینده نزدیک که ویژه صادرات هوایی محموله های باری است، خبر داد.

* فروش بلیت های نوروزی از دو ماه پیش؛

وی گفت: همه بلیت های ویژه ایام نوروز به مقصد استانبول و سایر نقاط از دو ماه پیش به فروش رفته و اکنون هیچ ظرفیت خالی نداریم.
عثمان شفق افزود: در این مدت با درخواست های پرسماری برای افزایش پروازها در ایام تعطیلات نوروز مواجه بودیم اما متاسفانه این کار محقق نشده است.
وی گفت: یکی از اهداف ما در برقراری این خط هوایی در کرمانشاه نگرش توسعه ای به این منطقه است و با معرفی پتانسیل های استان ، سعی خواهیم کرد که پای سرمایه گذاران کشور ترکیه را به حوزه های توسعه ای این منطقه نیز باز کنیم.
عثمان شفق در پایان از همکاری و مساعدت مقامات جمهوری اسلامی ایران بخصوص مسوولان استان کرمانشاه برای استقرار این شرکت در غرب کشور ابراز قدردانی کرد.
571/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن