تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813238248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهش ها در لرستان باید به سمت ظرفیت ها و پتانسل های استان سوق داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پژوهش ها در لرستان باید به سمت ظرفیت ها و پتانسل های استان سوق داده شود خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها در لرستان باید به سمت ظرفیت ها و پتانسل های استان سوق داده شود.


به گزارش ایرنا ،ˈحسن زمانیان ˈ عصر یکشنبه در کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری افزود: در صورتیکه پایان نامه های دانشجویان به سمت بررسی مشکلات استان و رفع آن ها سوق داده شود، می توان بهره برداری بهینه ای ازاین پژوهش ها کرد.
وی گفت : به منظور محقق شدن توسعه و تعالی استان پژوهش ها باید به افراد اهل تحقیق و تفحص و با تخصص کاری داده شود، تا تاثیر بیشتری داشته باشند.
دانشگاه لرستان در کنار دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و کرمانشاه در زمینه زیست محیطی رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه این دانشگاه آمادگی لازم برای انجام پژوهش های استان را در زمینه های مختلف به خصوص رفع موانع توسعه در استان را دارد ،اظهار داشت: دانشگاه لرستان به عنوان دانشگاه مادر در سطح استان فعالیت دارد .
وی تصریح کرد:در حال حاضر در دانشگاه لرستان دارای 250 هیات علمی است و با داشتن امکانات پژوهش یابی در توسعه استان می تواند، تاثیر زیادی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 63 رشته دکترا در دانشگاه لرستان وجود داردو هرساله 200 دانشجو در مقطع دکترا و 700نفر در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش می شود ،گفت: این دانشگاه با توجه به ظرفیت های ذکر شده مرکز مناسبی برای انجام پروژه های تحقیقاتی لرستان است.
وی اظهار داشت : در حال حاضر زیرمجموعه دانشگاه لرستان در قالب هفت دانشکده و چهار مرکز آموزش عالی در شهرستان‎های نورآباد، الشتر، کوهدشت و پلدختر فعال است، به‎ طوری که دانشجویان این مراکز در 175 رشته مشغول به تحصیل هستند.
7274/630
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن