تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها در معرفی خیران مدرسه ساز همت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسانه ها در معرفی خیران مدرسه ساز همت کنند ساری- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از رسانه ها خواست تا در معرفی خیران مدرسه ساز به عموم افراد جامعه همت کنند.


ˈسیدعلی قاسمیˈ روز دوشنبه در نشست پیگیری شانزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، افزود: البته برخی از آنان اصرار در گمنامی دارند و نمی خواهند کار خیرشان بازگو شود.
وی گفت: این نیکو کاران در جامعه ما جایگاه ویژه­ای داشته و از احترام خاصی نزد مردم برخوردارند.
قاسمی تولید فیلم های مستند و داستانی را در ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت با آموزش و پرورش بسیار تاثیر گذار دانست و از صدا و سیمای مازندران خواست تا با یاری فیلمنامه نویسان و کارگردانان، زندگی خیران مدرسه ساز را به تصویر بکشاند.
او هم افزایی و همفکری خانواده ها را نیاز آموزش و پرورش در تمام امور دانست و افزود: این اداره کل در زمینه مشارکت مردمی موفقیت خاصی در کشور داشته است.
مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در گسترش و ترویج فرهنگ مدرسه سازی از آنان تقدیر و خاطر نشان کرد: تولید اخبار و گزارش های گوناگون، مردم را در جریان فعالیت های نظام تعلیم و تربیت در همه زمینه ها قرار داده است.
قاسمی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز افزود: حضور پررنگ رسانه ها و جراید می تواند زمینه نشر اقدامات خیرخواهانه برای مدرسه سازی را در اجتماع فراهم سازد.
او نقش خیران مدرسه ساز را در رفع کمبود فضای آموزشی چشمگیر توصیف کرد و افزود : آنان در جشنواره امسال برای کمک به آموزش و پرورش 450 میلیارد ریال تعهد کردند که نسبت به دوره مشابه 25 درصد افزاش دارد.
وی همچنین یاد آور شد 105طرح از 280طرح نیمه کاره فضای آموزشی استان با مشارکت افراد نیکو کار در حال اجرا است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از تجهیز 70 درصد کلاس های درس مدارس استان به سامانه هوشمند خبر داد و از خیران خواست تا با ورود به عرصه نرم افزاری این رقم را به صد در صد افزایش دهند. ک/3
1888/503
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن