تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813113524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف از برگزاری همایش توسعه بهمئی شناسایی استعداد ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف از برگزاری همایش توسعه بهمئی شناسایی استعداد ها است لیکک- ایرنا- دبیر همایش عمران و توسعه بهمئی گفت: هدف از برگزاری همایش توسعه شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه و پیشرفت این شهرستان است.


ˈجلال دارشˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بهمئی نیروهای انسانی توانمندی در سطح کشور دارد که سعی می شود با برگزاری همایش ها این نخبگان شناسایی شوند و از فکر و ظرفیت آنها برای توسعه شهرستان استفاده شود.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر منابع و توانمندیهای بومی هر منطقه است و پتانسیل های بالقوه زیادی در حوزه های نفت، گردشگری و زیارتی در بهمئی وجود دارد که باید به وسیله فرزندان این شهرستان به صورت بالفعل و عملی تبدیل شوند.
دارش تصریح کرد: مسوولان و نیروی انسانی این منطقه که در سازمان ها و دستگاههای اجرایی نقاط مختلف کشور مشغول خدمت هستند با تعامل و وحدت می توانند برای عمران و توسعه شهرستان قدم های بزرگی بردارند.
به گفته ی وی خروجی همایش سال گذشته توسعه و عمران بهمئی ، آغاز فعالیت جاده ارتباطی بهمئی به روستای جولکی از توابع استان خوزستان است که 50 کیلومتر مسیر این شهرستان به بنادر خوزستان را کاهش می دهد.
دومین همایش عمران و توسعه بهمئی هفت فروردین سال 1393 در لیکک برگزار می شود.
7534/671
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن