تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 19 هزار سرپرست خانوار در بوکان سبد کالا دریافت کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 19 هزار سرپرست خانوار در بوکان سبد کالا دریافت کرده اند بوکان، مهاباد - ایرنا - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بوکان گفت: از ابتدای توزیع سبد کالای رایگان تاکنون 19 هزار و 760 نفر از سرپرستان خانوار ها در این شهرستان موفق به دریافت سبد کالای خود شده اند.


عبدالله بایزیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کار توزیه سبدهای کالایی در این شهرستان همچنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و پیش بینی می شود در مدت باقی مانده تمامی واجدین شرایط دریافت این سبدهای کالایی را دریافت کنند .
وی در مورد نظارت بر بازار ایام نوروز نیز اظهار کرد: در ایام نوروز طرح ویژه نظارتی اصناف و فروشندگان بوکان با حضور بازرسان این اداره با جدیت کامل در سطح این شهرستان اجرا می شود.
بایزیدی گفت: از روز 15 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نظارت لازم بر وضعیت اقتصادی شهرستان انجام می شود.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیز برای کنترل و نظارت بر بازار این شهرستان 9 هزار و 378 مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام شده است.
بایزیدی ارزش ریالی پرونده های ارسالی از اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان به سازمان تعزیرات حکومتی این شهرستان را در طول سالجاری در مجموع بیش از 10 میلیارد و 72 میلیون ریال اعلام کرد .
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بوکان افزود: جلسات کمیسیون تعزیرات حکومتی این شهرستان به طور مرتب هر ماه تشکیل می شود و به صورت موثر و هماهنگ مصوباتی را اجرایی می کند.
وی ادامه داد: تا کنون 483 پرونده تعزیراتی در این شهرستان تشکیل شده است.
شهرستان بوکان با بیش از 225 هزار نفر در جنوب اذربایجان غربی قرار دارد.
7510/584/583
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن