تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819708639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بنیاد شهید برای ایجاد 10هزار فرصت شغلی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طرح بنیاد شهید برای ایجاد 10هزار فرصت شغلی
کد خبر: ۳۸۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵ - 09 March 2014


رییس مرکز دانش‌پژوهان و شاهد ایثارگر از اجرای طرح آلاله به مناسبت 22اسفند روز شهدا با کارگروه سه تیم 22نفره از فردا 19اسفند در سه استان خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش اعتدال، میعاد صادقی در اولین نشست خبری مرکز دانش‌پژوهان شاهد ایثارگر امروز 18اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای این طرح در تلاش هستیم تا مشکلات و نیازهای خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مناطق محروم را با بهره‌مندی حداکثری از توانایی‌ها و ظرفیت نخبگان و شاهد و ایثارگر همان استان برای بررسی و شناسایی در جهت رفع مشکلات و کاستی‌ها گام برداریم.

وی با اشاره به اهداف طرح آلاله افزود: استفاده از توانمندی و ظرفیت نخبگان و سرآمدان، ایجاد روحیه نشاط و رضایتمندی در خانواده‌ها، شناسایی و رفع مشکلات و نیازها و راه‌حل‌ها برای مشکلات استان‌های محروم از جمله اهداف این طرح است.

صادقی همچنین در ادامه نشست خاطر نشان کرد: طرح تکاک طرحی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال کوثر برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

وی تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر پس از مطالعه ظرفیت‌ها، انجام پژوهش‌ها علمی و کاربردی و مذاکره با نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط طرح توسعه کارآفرینی و اشتغال خانواده معظم شهدا و این اقدام را با هدف توانمندسازی، توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار برای جامعه ایثارگری تبیین نموده است که با همکاری مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در مرحله عملیاتی می‌باشد.

میعاد صادقی ادامه داد: در چهارچوب این طرح در سراسر کشور کارآفرینان جامعه هدف(خانواده‌های شهدا و ایثارگران) متناسب با رشته فعالیت‌های تخصصی توسط مرکز دانش‌پژوهان شناسایی و ساماندهی شده و بنگاه‌های کوچک اقتصادی به صورت مشارکتی با سازمان اقتصادی کوثر با سهام حداقل 51درصد جامعه هدف و حداکثر 49درصد سازمان اقتصادی کوثر تشکیل می‌شود.

وی افزود: پس از تشکیل این بنگاه‌ها طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌پذیر با توجه به نیاز زنجیره‌های ارزش سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه با در نظر گرفتن شاخص‌های فنی و اقتصادی و انجام مطالعات امکان سنجی طرح‌های کسب و کار تعریف شده و براساس الگوی طرح تکاک به اجرا در‌می‌آید.

رییس مرکز دانش‌پژوهان و شاهد ایثارگر خاطرنشان کرد: خط مشی اساسی سازمان اقتصادی کوثر مشارکت در سرمایه‌گزاری با کارآفرینان جامعه هدف با نیت عدم تصدیگری، کاهش ریسک‌های سرمایه‌گزاری  و کمک به رشد و توسعه بنگاه‌های کوچک اقتصادی جامعه ایثارگران می‌باشد و در همین راستا از کلیه طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گزاری شده پس از 2تا5سال از زمان آغاز پروژه با واگذاری سهام به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از پروژه خارج می‌گردد و منابع کسب شده  بر سایر پروژه‌ها در قالب طرح تکاک مصرف می‌گردد.

وی با اشاره به ایجاد بیش از 10هزار فرصت شغلی تا پایان 6ماهه اول سال 94 افزود: ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران این طرح باعث افزایش سهم سازمان در بازارهای هدف داخلی و خارجی خواهند شد.

صادقی در پایان این نشست گفت: در حال حاضر در کشور 131 تشکل در قالب حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و بیش از 6هزار نخبه وجود دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن