تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پذیرایی هر چه مطلوب از مسافران نوروزی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم پذیرایی هر چه مطلوب از مسافران نوروزی تاکید کرد ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید زمینه لازم را برای پذیرایی هرچه بهتر از گردشگران نوروزی فراهم کنند.


قربانعلی سعادت روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی آذربایجان غربی افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب به همراه محیطی امن و با نشاط و همچنین نظارت کافی بر شیوه خدمات رسانی به مسافران در ایام تعطیلات نوروز از وظایف و ماموریت های اصلی اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی است.
وی با تاکید بر لزوم پاکسازی و مناسب سازی محیط های شهری در ایام نوروز اضافه کرد: زیباسازی فضاهای شهری، آمادگی نیروهای امداد رسانی و خدمات رسانی در سطح شهرها و جاده ها، نظافت اماکن عمومی و مجتمع های خدماتی- رفاهی بین جاده ای، مهیا کردن نمازخانه های بین شهری و بین جاده ای و معرفی جاذبه های گردشگری از مهمترین نکاتی است که مدیران و مسئولان استان باید به آنها توجه کافی داشته باشند.
وی اظهار کرد: ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین گردشگران و مسافران نوروزی استان، اصل مهمی است که باید مورد توجه تمامی دست اندرکاران قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: شناساندن اماکن و محوطه های تاریخی و مناظر زیبای استان و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب در اماکن تفریحی، اقامتی و رفاهی از دیگر مسائلی است که در افزایش رضایتمندی گردشگران و ارتقای شاخص های گردشگری استان نقش موثری دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
سعادت بر تشکیل کارگروهی برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات موجود در حوزه گردشگری و فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات عید نوروز در استان تاکید کرد و گفت: روند فعالیت و خدمات رسانی نیروهای امداد و نجات و راهداری، راهنمایی و رانندگی استان قابل قدردانی است، دیگر دستگاه ها نیز باید در حوزه وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.
در این جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گزارشی از اقدامات و برنامه های پیش بینی شده برای ایام تعطیلات نوروز 93 را ارائه کردند.
8137/583
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن