تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربايجان غربي آماده پذيرايي از مسافران نوروزي با استقرار صدها راهدار در جاده ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۱:۴۸ق.ظ)
آذربايجان غربي آماده پذيرايي از مسافران نوروزي با استقرار صدها راهدار در جاده ها اين روزها تکاپو در نهادهاي مختلف آذربايجان غربي در آستانه فرا رسيدن بهار نو، با هدف پذيرايي مطلوب از ميهمانان تماشايي است که آمادگي گشتهاي راهداري نوروزي در نقاط پرحادثه جاده ها از جمله آنهاست .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ در نشستي که به همين منظور با حضور روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستانهاي تابع استان تشکيل شد، مديرکل راه و شهرسازي با اشاره به آغاز طرح نوروزي از 25 اسفندماه اظهار داشت: تاکنون 43 نقطه پرحادثه در آذربايجان غربي شناسايي شده است که نوروز امسال گشتهاي ويژه راه و شهرسازي آنها را پوشش خواهند داد .
مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: دراين ايام 600 راهدار بطور شبانه روزي در ادارات راه و شهرسازي شهرستان هاي تابعه و 43 راهدارخانه ثابت و 15 راهدارخانه سيار انجام وظيفه خواهند کرد .

خليل محبت خواه همچنين از حضور گسترده اكيپ هاي خدماتي - تعميراتي سيار با هدف رفع نقص احتمالي كاربران جاده هاي استان خبر داد و يادآور شد : در نوروز امسال 17 اكيپ سيار در محورهاي ارتباطي آذربايجان غربي با استفاده از امكانات و تجهيزات داخلي در صورت نياز آماده ارائه خدمات مكانيكي به خودروها خواهند بود .
محبت خواه با بيان اينكه اطلاعات و داده هاي محورهاي ارتباطي با استفاده از 23 دستگاه دوربين نظارتي در مركز مديريت راههاي استان جمع آوري مي شود، اضافه كرد : در طرح راهداري نوروزي، گشت هاي راهداري مجهز به سيستم GPS در 220 كيلومتر بزرگراه و 804كيلومتر راه اصلي فعاليت مي كنند و وضعيت راههاي ارتباطي استان از طريق تلفن گوياي 141 اعلام مي شود.
بگفته محبت خواه ا :تبليغات محيطي در راستاي آگاهي از سامانه هاي اطلاع رساني و پاسخگويي به مردم و همچنين به روز رساني پيام هاي هشدار و ايمني در تابلوهاي پيام متغير از ديگر اقدامات حوزه راهداري در ايام نوروز خواهد بود .
وي باتاكيد بر اينكه بيشترين عامل تصادفات جاده اي داشتن سرعت غير مجاز، خستگي و خواب آلودگي رانندگان بوده است اظهار اميدواري کرد هموطنان عزيز با رعايت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ايمني جاده اي در رانندگي به عنوان شرط اول داشتن سفري ايمن ايام پر برکتي پيش رو داشته باشند .















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن