تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه مشارکت مردم در سلامت در شهرستان آوج تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خانه مشارکت مردم در سلامت در شهرستان آوج تشکیل شد قزوین-ایرنا- رییس خانه مشارکت مردم در سلامت استان قزوین از راه اندازی خانه مشارکت مردمی در شهرستان آوج خبر داد.


ˈحبیب اله انصاریانˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خانه با هدف توانمندسازی مردم این شهرستان در ارتقای سلامت خود و گروه­های مخاطب، نیمه اسفند ماه سال جاری راه اندازی شد.
وی اضافه کرد: پس از آغاز فعالیت این تشکل، با انجام رای گیری بین اعضا ˈعلی فرجامˈ نماینده هیاتهای مذهبی شهرستان آوج به عنوان رییس، ˈولی اله فلاح غلامیˈ بهورز خانه بهداشت روستای قهوج به عنوان نایب رییس و ˈمعصومه امیریˈ نماینده داوطلبان سلامت شهرستان به عنوان منشی خانه مشارکت مردمی شهرستان آوج انتخاب شدند.
انصاریان ادامه داد:خانه مشارکت مردم در سلامت به مدت سه سال است که با شبکه های مردمی و گروه های مختلف جامعه در دبیرخانه سیاستگذاری طرح جامع سلامت فعالیت خود را در استان آغاز کرده و جمع بندی عملکرد آن بیانگر ظرفیت بالای نهادهای مردمی در همکاری با نظام سلامت بوده است.
وی اظهار داشت: خانه های مشارکت با هدف تسهیل دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت استان، توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط، استقرار نظامی برای دسترسی آسان به گروه های مردمی به ویژه گروه های آسیب پذیر و مشارکت آنان در تدوین، اجرا و پایش و ارزشیابی طرح های ارتقای سلامت استان تشکیل می شوند.
انصاریان، تنظیم برنامه های راهبردی و سالانه مشارکت گروه های مردمی استان و تامین منابع مالی آن از طریق مشارکت خیرین، تقسیم کار بین شبکه ها بر پایه برنامه های راهبردی و سالانه از طریق نماینده عضو شورا، ایفای نقش ˈصدای شبکه ˈمورد نظر با استفاده از ابزار تحقیقاتی و دریافت اخبار پیشرفت سلامت استان و انعکاس آن به اعضای شبکه را از جمله وظایف این خانه ها عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: خانه های مشارکت همچنین در ارایه پیشنهادات خلاق و نوآورانه برای ارتقای سلامت مردم، تصویب برنامه های مشارکت مردمی و توانمندسازی محلی مردم، ارائه تجربیات موفق استانی در مشارکت مردم توسط نمایندگان شبکه از طریق همایش های فصلی و پایش برنامه های سلامت در استان نقش مهمی دارند.
این مسوول یادآور شد: ایجاد مراکز و شعبات در شهرستان های استان از برنامه های اصلی ما هستند و تلاش داریم تا پایان سال در شهرستان بویین زهرا نیز این خانه را تشکیل دهیم.
به گفته وی دبیرخانه ˈخانه مشارکت مردم در سلامتˈ در مرکز بهداشت استان مستقر است و منابع مالی آن از طریق منابع خیریه و محل مشارکت های مردمی تامین می شود.
رییس خانه مشارکت مردم در سلامت افزایش مقبولیت و بومی شدن برنامه های سلامت، افزایش توانمندی، دسترسی و پوشش خدمات برای مردم را از مهمترین دلایل برای لزوم مشارکت مردم در سلامت ذکر کرد و افزود: مشارکت مردم، نیازهای واقعی سلامت مردم را به نیازهای درک شده متخصصان نزدیک کرده و دسترسی به منابع را افزایش می دهد.
7388/ 614
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن