تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813159637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعزیرات حکومتی نقش ویژه ای در ایجاد امنیت روانی مردم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعزیرات حکومتی نقش ویژه ای در ایجاد امنیت روانی مردم دارد سنقروکلیایی - کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی گفت: تعزیرات حکومتی برای برقراری آرامش و امنیت روانی مردم و خانواده ها نقش ویژه ای دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈمنوچهر پروینیˈ روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تعزیرات حکومتی سنقروکلیایی با بیان اینکه این سازمان قوی، پرنشاط و کارآمد است؛ افزود: مردم متدین این شهرستان همکاری خود را با تعزیرات حکومتی داشته و خواهند داشت.
وی با اشاره به اهمیت آموزش به جای تعزیرات گفت: نظارت همراه با هدایت و تنظیم در رویکرد تعزیراتی، فرهنگ سازی را هم به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز با اشاره به ابلاغ بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: وظایف این سازمان در این خصوص مشخص شده است.
ˈ ایرج عزیزیˈ گفت: آموزش و فراخوانی اصناف، بازار و خانواده ها، حذف هزیه های زائد و صرفه جویی برای مقابله با تحریم ها، شفاف سازی و روان سازی نظارت از بندهای اقتصاد مقاومتی است که اجرای آن با تعزیرات حکومتی می باشد.
وی با بیان اینکه رویکرد آموزش و فرهنگ سازی تاثیر مثبتی در خروجی کارها در تعزیرات حکومتی خواهد داشت، گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون یک هزار و 68 پرونده در تعزیرات حکومتی سنقروکلیایی مختومه شده و 18 پرونده در حال بررسی و صدور رای می باشد.
در این جلسه از زحمات ˈفضل الله همتیانˈ قدردانی و ˈفرج الله ملکیˈ به عنوان رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی سنقرو کلیایی منصوب شد.
567
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن